استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) که توسعه‌دهنده‌ی سری بازی‌های The Witcher محسوب می‌شود، روز جمعه ۱۸ تیر ماه (۹ جولای) رویدادی را تحت عنوان WitcherCon و با همکاری استودیوی فیلم‌سازی نتفلیکس (Netflix) برگزار کرد.
کد خبر: ۹۷۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ 12 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان نتفلیکس استودیوی سازنده‌ی مجموعه‌ی تلویزیونی The Witcher است که اگر از طرفدارن آن باشید، حتما اطلاع خواهید داشت که در جریان رویداد مشترک WitcherCon، ضمن اعلام تاریخ پخش فصل دوم این مجموعه، اولین تریلر آن نیز نمایش داده شده است.

رویداد WitcherCon برنامه‌های متنوعی را در برداشت که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها گفت‌وگویی صمیمانه با هنری کویل (Henry Cavill)، بازیگر نقش گرالت در مجموعه‌ی تلویزیونی ساخت نتفلیکس بود. اما احتمالا قسمت مهم‌تر این رویداد برای بازی‌بازان و اهالی صنعت بازی‌های ویدئویی، اعلام عرضه‌ی محتویات تازه برای نسخه‌ی نسل نهمی عنوان The Witcher 3: Wild Hunt باشد.

استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد، بنا دارد اواخر سال جاری میلادی نسخه‌ی نسل نهمی عنوان بسیار تحسین شده‌ی The Witcher 3: Wild Hut را برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر سازد. این نسخه از بازی، طبق اطلاعات اعلام شده در جریان رویداد WitcherCon، محتویات تازه‌ای را نیز در بر دارد که برگرفته از مجموعه‌ی تلویزیونی The Witcher هستند.

هرچند سی‌دی پراجکت رد اطلاعات زیادی را از این محتویات تازه ارائه نکرده است، اما بازی‌بازان این وعده‌ی استودیوی نامبرده را نزد خود دارند که به‌زودی جزئیات بیش‌تری در اختیارشان قرار داده خواهد شد. یکی از سوالاتی که ممکن است در این باره برایتان پیش آمده باشد، این است آیا این محتویات تازه، در انحصار نسخه‌ی نسل نهمی بازی مورد بحث خواهند بود؟

خیر؛ سی‌دی پراجکت رد روز گذشته در توییتی پاسخ سوال ما را بدین شکل داده است:

پیش از اینکه سوال کنید:

-به‌روزرسان نسل نهمی (بازی The Witcher 3: Wild Hunt) برای همه‌ی کسانی که این بازی را در اختیار دارند رایگان خواهد بود.

-محتویات تازه‌ی این بازی متخص نسخه‌ی نسل بعدی آن نبوده و برای همه‌ی نسخه‌های بازی، از جمله نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ ، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد.

در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه‌ی نسخه‌ی نسل بعدی بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام نشده است، اما طبق گفته‌های قبلی استودیوی سی‌دی پراجکت رد، این نسخه از بازی اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار