رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: تعیین تکلیف وضعیت ترافیکی در زمینه پیاده‌راه‌سازی خیابان امام(ره) شهر سمنان با استقرار شورای شهر جدید به نتیجه نهایی می‌رسد.
کد خبر: ۹۷۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 10 July 2021
وضعیت ترافیکی پیاده‌راه‌سازی خیابان امام(ره)سمنان به‌زودی نهایی می‌شود

 

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ موسی بزرگی  اظهار داشت: افرادی که در زمان حاضر در موضوع طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان امام(ره) فعالیت داشتند نیز در جلسه تصمیم‌گیری در زمینه وضعیت ترافیکی خیابان امام(ره) حضور خواهند یافت و امید است با همفکری و رفع نقص این طرح به ثمر بنشیند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان اضافه کرد: پلیس با پیاده‌راه‌سازی خیابان امام(ره) شهر سمنان موافق است چرا که این طرح به کنترل ترافیک و احیای بافت تاریخی کمک می‌کند.
وی ادامه داد: براساس آخرین مصوبه شورای ترافیک شهرستان سمنان که در سال گذشته برگزار شد، شهرداری سمنان موظف به انجام یکسری اقدام های زیرساختی مانند تکمیل زیباسازی، فضاسازی و نورپردازی پیاده‌ راه شد که اکنون بیش از ۸۰ درصد کار انجام شده است.
وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده تا چند روز آینده با برگزاری شورای هماهنگی ترافیک شهرستان سمنان برای ساماندهی خیابان‌های اطراف خیابان امام (ره) مانند خیابان طالقانی، ابوذر، باهنر و شهدا و همچنین درباره پارکینگ پیاده‌راه تصمیم‌گیری خواهد شد.
بزرگی تصریح کرد: فرماندار رئیس شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و دبیرخانه این شورا نیز در فرمانداری است و تمام درخواست‌ها بعد از طرح موضوع و بررسی کارشناسی اعضای شورا، در نهایت، مورد تصمیم گیری قرار گرفته و تصویب می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: انجام اقدامات تامینی برای برقراری امنیت و نظم بعد از پیاده‌راه‌سازی خیابان امام(ره) نکته مهمی است که باید مورد توجه باشد.
به گزارش ایرنا، شهر سمنان حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و خیابان امام(ره) شامل امامزاده یحیی(ع)، مسجدهای سلطانی و جامع و بازار تاریخی، در جنوب این شهر، قسمت مهمی از هویت فرهنگی و تاریخی سمنان محسوب می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار