مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: ۱۳۵ تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور از ابتدای فروردین امسال تا پایان خرداد در این اداره‌کل صادر شد.
کد خبر: ۹۷۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 10 July 2021

١٣۵ تاییدیه ایمنی آسانسور بهار امسال در استان سمنان صادر شد

 

به گزارش تابناک سمنان عباس رستمی ابراز داشت : از ابتدای فروردین تا خرداد امسال برای ۳۱ دستگاه آسانسور، با انجام بازرسی دوره‌ای، گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور صادر شد.

وی بیان کرد: تاییدیه‌های ایمنی و کیفیت آسانسور دارای اعتبار یکساله است و در صورت  انجام‌نشدن سرویس و نگهداری مستمر به وسیله شرکت های مجاز و فقدان بازرسی دوره‌ای سالیانه به وسیله شرکت های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی متوجه مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.
وی تاکید کرد: مالکان و مدیران ساختمان‌ها باید پیش از اتمام تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور برای انجام بازرسی دوره‌ای و تمدید اعتبار تاییدیه کیفیت و ایمنی آسانسور اقدام کنند.
رستمی تصریح کرد: برای بازرسی دوره‌ای آسانسورهای نصب شده در ساختمان‌های شخصی، مدیران و مالکان آپارتمان‌ها باید نسبت به ثبت درخواست بازرسی دوره‌ای در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور سازمان ملی استاندارد اقدام کنند.
مدیرکل استاندارد استان سمنان خاطرنشان کرد: مدیران و مالکان آپارتمان‌ها برای ثبت درخواست بازرسی دوره‌ای کیفیت و ایمنی استاندارد به نشانی الکترونیکی http://lift.isiri.gov.ir اقدام کنند و هر سال فرآیند دریافت تاییدیه ایمنی را تکرار کنند.
شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن آسانسور و آگاهی از آخرین وضعیت تاییدیه آسانسور می توانند شناسه ملی ۱۰ رقمی آسانسور که در کابین آسانسور نصب شده است را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با تاییدیه آسانسور در جواب پیامک اطلاع رسانی می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار