قندالی خبرداد:
تابناک سمنان: عباس قندالی مدیرکل ثبت احوال استان سمنان گفت: روند ولادت طی پنج سال اخیر در استان کاهش یافته است و در سال گذشته هفت هزار و ۳۱۳ تولد به ثبت رسید.
کد خبر: ۹۷۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 09 July 2021

اگر کرونا گرفتیم با نوزاد در خانه چه کنیم؟ - همشهری آنلاین

 

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان با بیان اینکه روند ولادت طی پنج سال اخیر در استان کاهش یافته است و در سال گذشته هفت هزار و ۳۱۳ تولد به ثبت رسیده است، تاکید کرد: میانگین سن مادران استان سمنان که اولین فرزند خود را در به دنیا آوردند، ۲۹.۵ سال است.

وی با بیان اینک که مادران ۳۵ سال و بالاتر در سال گذشته یک هزار و ۴۴۵ تولد به دنیا آوردند، افزود: ۳۸ درصد فرزندآوری در استان سمنان در پنج سال اول زندگی مشترک به ثبت رسیده و هشت درصد ولادت‌ها هم در ۱۵ سال بعد از آغاز زندگی مشترک است.

عباس قندالی با بیان اینکه در استان به ازای ۱۰۰ دختر، ۱۰۶ پسر طی سال گذشته متولد شده است، گفت: همچنین طی سال گذشته سه هزار و ۵۶۱ تولد به ثبت رسید که این رقم در سال ۹۸، سه هزار و ۳۹۵ مورد بوده است.

قندالی با بیان اینکه متوسط سن زوجه که مرتبه اول ازدواج کرده ۲۴.۱۱ سال و متوسط سن زوج هم ۲۷.۹ سال است، تاکید داشت: در سال گذشته یک هزار و ۳۱۶ طلاق در استان سمنان به ثبت رسیده که این رقم در سال ۹۸، یک هزار و ۲۰۰ مورد بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار