نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه آیت الله العظمی شاهرودی در زمره مفاخر ارزشمند جهان اسلام و استان سمنان است، گفت: رسالت فرهنگ عمومی، شناساندن مفاخر به جامعه است.
کد خبر: ۹۷۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ 08 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با وزیر ارشاد کابینه دوازدهم با بیان اینکه همانطور که در خصوص مفاخر و بزرگان دینی بزرگداشت‌های فراوانی داشتید، ما در استان نیز مفاخر بزرگی داریم که باید نکوداشت آنها مورد توجه شود، بیان کرد: وزارت ارشاد نیاز است تا در خصوص یادواره شهدا نیز ورود کرده و اقدامات ویژه ای به کار گیرند که آیت الله سعیدی یکی از این شهدای ارزشمند استان هستند که نیاز است تا نکوداشت این عزیز نیز انجام شود.

وی با بیان اینکه آیت الله العظمی شاهرودی، یکی از مفاخر بسیار ارزشمند استان سمنان و جهان اسلام است که باید یاد آنها را زنده نگاه داریم، ابراز داشت: اقدامات ابتکاری توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان صورت گرفته و شخصیت ایشان نیز دارای اخلاق دینی و علمی و فرهنگی است و به واسطه برگزاری نکوداشت آیت الله العظمی شاهرودی نیز از ایشان تقدیر و تشکر داریم.

امام جمعه سمنان ادامه داد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست داریم تا رنگ و بوی فرهنگ و هنر سابق را نداشته باشیم و تمامی کارها رنگ خدا و اسلام داشته باشد که الحمدالله تاکنون نیز اینگونه بوده است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه سمنان، استانی ممتاز و شاخص است، ابراز داشت: نکوداشت آیت الله العظمی شاهرودی، برنامه‌ای بسیار خوب و ارزنده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار