علی بیرانوند به بواویشتا پیوست
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته آنتورپ با عقد قراردادی به بواویشتای پرتغال ملحق شد.
کد خبر: ۹۷۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 08 July 2021

به گزارش تابناک سمنان دروازه‌بان اول تیم ملی ایران در حالی راهی پرتغال شد که روز چهارشنبه و پس از جلسه با مدیران باشگاه آنتورپ جدایی اش از این تیم را قطعی کرده بود.

 

بیرانوند که فصل گذشته اولین سال بازی در اروپا را تجربه می‌کرد، حالا برای دومین فصل لیگ پرتغال را انتخاب کرده تا به انبوهی از بازیکنان ایرانی این لیگ بپیوندد و رقابت جالبی را با آنها شکل دهد.

بواویشتا فصل گذشته با کسب ۳۶ امتیاز از ۳۴ بازی در رتبه سیزدهم لیگ پرتغال قرار گرفت. این تیم همچنین ۴۹ گل خورده داشت و جزو بدترین خطوط دفاعی لیگ بود.

 
نکته جالب این که هدایت بواویشتا برعهده جسوالدو فریرا سرمربی سابق تیم السد قطر است که بیرانوند با سیوهای استثنایی اش در سال ۲۰۱۸ تیم او را از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا ناکام گذاشت.

 

علی بیرانوند یکی از سه بازیکنی است که در ابتدای فصل نقل و انتقالات از انتورپ جدا می‌شود.او با هدف بازی کردن و فرار از نیمکت نشینی برای حضور مطمئن‌تر در تیم ملی به پرتغال رفت .

 

این تیم سه دروازه‌بان دارد که دو تا برزیلی و یکی پرتغالی هستند و احتمالا در این خط تغییراتی را خواهند داشت. پیراهن شماره یک فصل گذشته بر تن رافائل براکلی ۴۰ ساله بود.

 

علاوه بر بیرانوند، امیر عابدزاده گلر تیم ملی ایران هم در لیگ پرتغال و تیم ماریتیمو حضور دارد. علی سلمانی، مهدی طارمی و علی علیپور دیگر ایرانی‌های پرتغال هستند.

 

همچنین گفته می‌شود پیام نیازمند نیز به تیم پورتومیننزه خواهد پیوست که اگر این اتفاق رخ بدهد و عابدزاده نیز در پرتغال بماند فصل بعد گلرهای شماره یک تا سه تیم ملی در این کشور بازی خواهند کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار