مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۸۵۰ طرح اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی با حمایت این نهاد و بانک کشاورزی محقق شد.
کد خبر: ۹۷۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ 07 July 2021
 
کمیته امداد استان سمنان از ۸۵۰ طرح اشتغال بخش کشاورزی حمایت کرد

 

 به گزارش تابناک سمنان  محسن مسعودیان راد روز چهارشنبه در دیدار با مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان گفت: اعتبار حمایتی از اشتغال بخش کشاورزی با همکاری کمیته امداد استان سمنان و بانک کشاورزی افزایش قابل توجهی داشت و دو برابر شد.

وی به ایجاد اشتغال ۸۵۰ طرح توسط منابع بانک کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: ۵۰۵ طرح از منابع اشتغال پایدار روستایی و ۳۵۰ طرح از محل منابع بودجه سنواتی برای مددجویان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: با تعامل بسیار خوب بانک کشاورزی، اعتبارات این نهاد در بخش اشتغال از ۷۰ میلیارد ریال به ۱۴۰ میلیارد ریال در سال جاری افزایش‌یافته است

مدیر امور شعب بانک کشاورزی نیز در این نشست به الگوسازی فرایند اشتغال کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با توجه به توانایی علمی و تجربی کمیته امداد در ایجاد فرصت‌های شغلی خرد، تعمیم آن به سایر دستگاه‌های متولی امر اشتغال ضروری است.

علی کیومرثی، به نظارت دقیق کمیته امداد و بانک کشاورزی در اجرای طرح‌های اشتغال پرداخت و بیان کرد: ایجاد درآمد، تغییرات اجتماعی مناسب، و ارزش‌افزوده، از محاسن اجرای این طرح‌ها است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان، آمادگی همکاری کامل خود و مجموعه شعب بانک کشاورزی را جهت تامین منابع و اجرای فعالیت‌های اشتغال را در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد و خدمت بیشتر به محرومان را توفیقی از سوی خداوند برای مسوولان برشمرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار