رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اتاق اصناف کشاورزی در همه شهرستان‌ها و پس از آن شعبه استانی این اتاق تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۷۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 07 July 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اتاق اصناف کشاورزی شهرستانی و استانی گامی مهم در راستای تقویت صنوف بخش کشاورزی در استان سمنان است.

سید حسن میرعماد اظهار داشت: تشکیل اتاق اصناف در سطح استان و شهرستان‌های سمنان بر اساس اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و به‌تبع آن الزام تشکیل کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی در شهرستان‌ها و مرکز استان‌های کشور انجام خواهد شد.

میرعماد افزود: بر اساس اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دبیرخانه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی در شهرستان‌ها و مرکز استان سمنان به ترتیب در ادارات تعاون روستایی شهرستان‌ها و نیز مدیریت تعاون روستایی استان سمنان مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از تشکیل کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان‌ها در استان سمنان اتحادیه‌های صنفی کشاورزی و اتاق اصناف کشاورزی در همه شهرستان‌های استان سمنان از طریق برگزاری انتخابات ایجاد می‌شود، تصریح کرد: هم‌اکنون امور صنفی مرتبط با بخش کشاورزی توسط نظام صنفی کشاورزی در سطح شهرستان‌ها پیگیری می‌شود و این تشکل تا زمان شکل‌گیری اتاق اصناف کشاورزی در سطح شهرستانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: با تشکیل اتاق اصناف، وظایف، مأموریت‌ها، اختیارات، اموال و دارایی‌ها تعهدات، بستانکاری‌ها و دیون این نهاد به اتاق اصناف کشاورزی در شهرستان‌ها منتقل می‌شود.

میرعماد اضافه کرد: نظام صنفی کشاورزی استان سمنان نیز تا زمان شکل‌گیری دوسوم اتاق‌های اصناف کشاورزی در شهرستان‌های این استان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار