مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه برای حضور در چند برنامه افتتاح و شرکت در همایش پیش‌کنگره نکوداشت آیت‌الله العظمی حسینی شاهرودی به استان سمنان سفر می‌کند.
کد خبر: ۹۷۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 07 July 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اهداف اصلی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان، افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان استان، رونمایی از وبگاهی مرتبط با چشم‌انداز سمنان برای پایتختی کتاب ایران، افتتاح یک باب کتابخانه و شرکت در همایش پیش‌کنگره نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی است.

او بیان کرد: برنامه‌های سفر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان روز پنجشنبه با ورود به شهر سمنان و حضور در کوشک شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شهدا آغاز می‌شود سپس وی حدود ساعت ٩ و ١۵ دقیقه با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار می‌کند.

فلاح  ادامه داد: ساعت ١٠ رونمایی از وبگاه نامک در دبیرخانه پایتخت کتاب (جنب مهدیه سمنان) برای سفر پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود ساعت ١٠ و ٣٠ دقیقه دو نمایشگاه هنری را افتتاح می‌کند، نمایشگاه آثار بانوان هنرمند سفال سمنان یکی از این نمایشگاه‌ها است که در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر سفال و سرامیک بانوان هنرمند شهرستان سمنان به مناسبت انتخاب و معرفی سمنان به عنوان «شهر خلاق سفال و سرامیک» در معرض دید قرار می‌گیرد.

فلاح، برپایی نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان استان سمنان را دومین نمایشگاه بیان کرد که در سفر پنجشنبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمنان گشایش می‌یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه آثار نقاشی با عنوان نمایشگاه آثار منتخب هنر‌های تجسمی استان سمنان برپا می‌شود گفت: در این نمایشگاه نیز ۳۰ تابلوی عکاسی در معرض دید قرار خواهد گرفت، این دو نمایشگاه در گالری فرهنگ و هنر کومش سمنان برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ساعت ١١ و ٣٠ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه شهید فخری‌زاده را در شهرک انقلاب مهدیشهر افتتاح می‌کند.

فلاح به برنامه‌های عصر پنجشنبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان اشاره و اضافه کرد: صالحی ساعت ١۶ و ٣٠در شاهرود نمایشگاه نقاشی آثار مرتبط با زندگی آیت‌الله العظمی حسینی شاهرودی را در نگارخانه زرآب افتتاح می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ١٧ و ٣٠ در پیش‌کنگره همایش ملی آیت‌الله حسینی شاهرودی در شاهرود حضور می‌یابد و حضور در نماز جماعت یکی از مساجد شاهرود آخرین برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان پیش‌بینی شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار