آیت الله سید محمد شاهچراغی:
تابناک سمنان: آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: متن استعفای اینجانب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال شده است.
کد خبر: ۹۷۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 06 July 2021

آیت الله شاهچراغی: سلامتی و امنیت دو مسئله مهم در اسلام است - خبرگزاری حوزه

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار با استاندار، معاونان و فرمانداران شهرستان‌های استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بنده متن استعفای خود را به علت کهولت سن محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرده‌ام.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: در متن این استعفا ذکر کرده‌ام در مدت ۲۰ سال اخیر که افتخار نمایندگی شما را در استان سمنان بر عهده داشتم، همواره بر سه محور و اصل مهم " رضایت مردم، وحدت و امر ولایت و رهبری" تأکید کرده و اهتمام داشته‌ام.

وی با بیان اینکه اسلام بر دو کلمه توحید و وحدت کلمه بنا گذاشته شده است گفت: وحدت بسیار خوبی میان مردم و مسئولان استان سمنان وجود دارد که باید این وحدت تداوم یابد.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با تأکید بر اینکه بدون اتحاد، همدلی و وحدت هیچ کاری به فرجام نمی‌رسد افزود: انتظار من از مردم و مسئولان استان سمنان تداوم وحدت موجود است.

آیت‌الله شاهچراغی ضمن تقدیر از مردم استان سمنان به واسطه حفظ وحدت بی‌نظیری که در تمام شهرستان‌های آن وجود دارد گفت: تمام مسئولان و فرمانداران و ... باید برای جلب رضایت مردم تلاش کنند و بدانند که جلب رضایت مردم همانا جلب رضایت خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه با اشاره به مشارکت بی‌نظیر مردم استان سمنان در انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها به خوبی برگزار شد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به برگزاری انتخاباتی بی‌نظیر در شرایط کرونایی کشور گفت: نگرانی‌هایی برای برگزاری انتخابات در این شرایط بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات استان و همدلی مردم و مسئولان  رفع شد.

وی تأکید کرد: حفظ و تقویت وحدت برای تحقق وعده‌های آیت‌الله رئیسی- رئیس‌جمهور منتخب کشورمان- در مورد استان سمنان بهترین و اصلی‌ترین راهکار است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان استان سمنان همواره در انجام وظایف خود به خوبی عمل می‌کنند گفت: تا زمانی که اینجانب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مسئولیت دارم در خدمت آحاد مردم و مسئولان استان خواهم بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار