معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از مدیران صنعت برق در این استان خواست خاموشی برق مشترکان خانگی در استان سمنان براساس زمان‌بندی مشخص شده بیشتر از دو ساعت در شبانه‌روز نباشد.
کد خبر: ۹۷۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 05 July 2021
 
خاموشی‌ها بیشتر از ۲ ساعت نباشد/وجود۳۳ واحد صنعتی پر مصرف در سمنان

 

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب‌الله خجسته‌پور در نشست بررسی مشکلات قطع برق در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: این روزها شرکت‌های توزیع برق و برق منطقه‌ای بار مسئولیت تامین برق و هم‌ شرایط اجتماعی و روانی مباحث مربوط به قطعی برق را به دوش می‌کشند که لازم است به مجموعه برق منطقه ای و توزیع برق استان که شبانه روز در حال تلاش هستند، خداقوت عرض کنم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت تامین برق در استان سمنان به گونه ای باشد که کمترین زحمت بر دوش تمام مشترکان به ویژه مشترکان خانگی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: در خواست اولیه ما از شرکت توزیع برق و برق منطقه ای آن است که خاموشی برق مشترکان خانگی در استان سمنان بیش از ۲ ساعت نباشد و زمان این خاموشی‌ها از قبل تعیین شده و زمان خاموشی‌ها شناور باشد.

خجسته‌پور اضافه کرد:۳۳ واحد صنعتی بالاتر از سه مگاوات مصرف در استان سمنان فعالیت دارند که در قالب کمیته ای مشخص با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، شرکت توزیع برق و برق منطقه ای، استانداری و بخش خصوصی یادآوری های لازم در ارتباط با استفاده بهینه از انرژی و همکاری در ارتباط با قطعی برق اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: باید با مدیران صنایعی که کمتر از سه مگاوات برق مصرف دارند نشست های تخصصی برگزار شود تا برنامه‌ریزی برای همکاری بیشتر این واحدها با شرکت توزیع برق و برق منطقه ای انجام شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار