گزارش جالب FIVB؛
فدراسیون جهانی والیبال لیستی از محبوب ترین والیبالیست های دنیا در اینستاگرام منتشر کرده است.
کد خبر: ۹۷۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 04 July 2021

به گزارش تابناک سمنان  گزاف نیست اگر بگوییم که والیبال طی سال های اخیر به پر طرفدارترین ورزش ایران بعد از فوتبال تبدیل شده است؛ درخشش سرو قامتان تیم ملی در عرصه های مختلف اقبال عمومی را از این ورزش در پی داشته و حالا والیبال در ایران دارای محبوبیت ویژه ای است.

 

در این بین ستاره های نسل طلایی والیبال ایران در افزایش محبوبیت این رشته تاثیر بسزایی داشته اند؛که به طور قطع یک نمونه از مهم ترین آن ها نابغه والیبال ایران و دنیا یعنی سعید معروف بوده است.

 

 
 

حالا بسیاری در دنیا والیبال ایران را با پاسور چیره دستی به نام سعید معروف می شناسند؛ اما معروف در بین ایرانی ها نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است؛ گواه این مسئله هم در گزارش جدید FIVB یا همان فدراسیون جهانی والیبال به وضوح قابل مشاهده است.

 

در همین ارتباط یک میلیونی شدن تعداد دنبال کننده های یک والیبالیست زن تایلندی به نام نوتسارا تومکوم باعث شده که FIVB در گزارشی به پرطرفدارترین ستاره های والیبال دنیا در این رسانه اجتماعی بپردازد که در نوع خود اتفاقی قابل توجه به نظر می رسد.

 

 

در جدول منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال از سعید معروف با 1.9 میلیون دنبال کننده به عنوان محبوب ترین والیبالیست دنیا نام برده شده است. نکته قابل توجه این‌ که بعد از معروف یک والیبالیست زن فیلیپینی به نام‌آلیسا والدز با 1.3 دنبال کننده در جایگاه بعدی قرار دارد.

 

 

محبوبیت ستاره های والیبال ایران به همین جا ختم نمی شود چرا که سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران یعنی سید محمد موسوی نیز با  1.1 میلیون فالوور در جایگاه ششم این لیست حضور دارد.(قرار گرفتن موسوی در رتبه ای پایین تر از دیگر والیبالیست های 1.1 میلیون فالووری با توجه به تعداد دقیق دنبال کننده ها لحاظ شده است.)

 

اما در میان والیبالیست های مشهور و غیر ایرانی دنیا نام برونو رزنده، پاسور تیم‌ملی برزیل در این لیست قابل مشاهده است؛ جایی که او بعد از معروف و والدز با 1.1 میلیون دنبال کننده سومین والیبالیست محبوب دنیا در اینستاگرام محسوب می شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار