رئیس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: رشته‌های قهرمان پرور ورزش معلولان در سمنان با کمبود تجهیزات مواجه است.
کد خبر: ۹۷۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 03 July 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان نعمت نعمتی رئیس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان با اشاره به قهرمانی‌های ملی و بین‌المللی ورزشکاران این استان در رشته‌های تیراندازی و دو و میدانی افزود: تهیه تجهیزات مورد نیاز ورزش جانبازان و معلولان گران قیمت است و به طور مثال، هر اسلحه برای رشته تیراندازی بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد و دویست میلیون ریال قیمت دارد.

نعمتی با بیان اینکه مجموعه ورزشی ویژه معلولان و جانبازان در شهر سمنان در حال احداث است گفت: این مجموعه دارای سالن‌های چند منظوره برای ورزش‌های والیبال و فوتسال و سالن‌های جانبی است.

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: در حال حاضر چهار سالن ویژه جانبازان و معلولان در استان وجود دارد و با ساخت این مجموعه ورزشی تعداد سالن‌های استان به پنج عدد می‌رسد، اما همچنان توسعه زیرساخت‌ها باید ادامه یابد، زیرا به طور مثال رشته تیراندازی تنها در دامغان دارای زیرساخت است.

او با بیان اینکه استخر شنای مناسب سازی‌شده برای معلولان در استان سمنان وجود ندارد افزود: با این همه، بیشتر از زیرساخت، به تجهیزات نیاز است و زیرساخت‌های موجود بسیاری از رشته‌ها را پوشش می‌دهد.لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار