ساده‌ترین کارت قرمز دنیا در کوپا آمه‌ریکا؛
در دیدار برزیل و شیلی در کوپا آمه‌ریکا، گابریل ژسوس پس از یک خطای بسیار خشن با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.
کد خبر: ۹۷۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 03 July 2021

به گزارش تابناک سمنان  بامداد امروز برزیل در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا موفق شد تا با تک گل لوکاس پاکوئتا در دقیقه 46 بازی، با وجود اینکه از دقیقه 48 و تنها دو دقیقه پس از گلزنی 10 نفره شده بود، شیلی را 1-0 شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.

گاهی تصمیمات داوران درباره نشان دادن کارت قرمز به بازیکنان با شک و تردیدهایی رو به رو است، در مورد کارت قرمزی که گابریل ژسوس دریافت کرد اما هیچکس هیچ شکی در درستی تصمیم داور نداشت.

 

 

 
 

 

مهاجم برزیل در صحنه ای که منجر به دریافت کارت قرمز مستقیم از داور شد، پس از پرشی بلند با کف پا به صورت ایوجنیو منا، مدافع چپ شیلی، ضربه سختی زد.

منا البته موفق شد که به بازی ادامه دهد و آسیب جدی ندید. می توان گفت که این آسان ترین کارت قرمزی بود که داور آرژانتینی بازی در طول دوران قضاوت خود به بازیکنی نشان داد!

 

 

در فضای مجازی نیز کاربران به این خطای خشن ژسوس واکنش نشان دادند.

 

 

"گابریل ژسوس در بازی برزیل شیلی در کوپا آمه‌ریکا کارت قرمز گرفت."

 

 

"فیلم بچه کاراته‌کا 2"

 

 

"گابریل ژسوس سعی می کند لوگوی بوندسلیگا را بازآفرینی کند"

 

 

"هایلایت‌های گابریل ژسوس برابر شیلی"

 

 

"همان خطای گابریل ژسوس"

 

 

"بچه کاراته‌کا، ورژن: گابریل ژسوس"

 

یک کاربر ایرانی هم در این باره نوشته: "طوری زدش که هادی ساعی یه ضربه اون‌طوری تو هر کدوم از مبارزه‌هاش می‌زد تا قیام قیامت به‌عنوان زیبایی‌های ورزش تکواندو نشونش می‌دادن. تو بازی اول المپیک اگه اون‌طور می‌زد رقباش یکی‌یکی کنار می‌کشیدن طلا می‌گرفت. گرخیدم قشنگ. کعبی از فیگو نبرد آنچه تو بردی ز دلم."

 

 

ژسوس پس از بازی از هم تیمی های خود در تیم ملی برزیل عذرخواهی کرد و در اینستاگرام خود نوشت: "متاسفانه من مرتکب اشتباهی شدم که به سبب آن تیم می توانست متضرر شود، اما این گروه یک بار دیگر قدرت خود را نشان داد.

من از هم تیمی هایم عذر می خواهم و سعی می کنم که در آینده هم همیشه از اشتباهاتم درس بگیرم.  خوشحالم که شنیدم منا خوب است و ما درباره آن صحنه با هم صحبت کردیم. دوباره باید بگیم که این گروه و این تیم بسیار عظیم است! ما به نیمه نهایی می رویم!"

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار