مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: فراخوان اولین جشنواره فیلم، عکس، مقاله و گزارش «آب و رسانه» این استان منتشر شد.
کد خبر: ۹۷۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 29 June 2021

 

اولین جشنواره «آب و رسانه» استان سمنان برگزار می‌شود

 

 

به گزارش تابناک سمنان محمد طاهری  بیان کرد: اولین جشنواره فیلم، عکس، مقاله و گزارش «آب و رسانه» به میزبانی آبفا استان سمنان در تیر و مرداد ماه امسال برگزار می‌شود. 

وی به اهداف جشنواره اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و اصلاح الگوی مصرف در میان قشرهای مختلف جامعه، استفاده از ابزار هنر برای ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حساس کردن افکار عمومی نسبت به مساله حفاظت از منابع آبی و بازچرخانی آب در صنعت، اقتصاد آب و مدیریت مصرف آب شرب، فرهنگ شهروندی و مدیریت مصرف آب شرب، مستندسازی فعالیت ها و پیشرفت های حاصل شده در صنعت آب و فاضلاب از اهداف اصلی این جشنواره است. 

طاهری اظهار داشت: این جشنواره شامل بخش های خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، موشن گراف، و فیلم ۶۰ثانیه ای در هشت محور است. 

وی تصریح کرد: چگونگی نقش رسانه در پیشگیری و مهار بیماری کرونا و مدیریت مصرف آب، توانایی و آگاهی رسانه در مسائل آبی، نقش محوری رسانه در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب و بحران آب و نقش رسانه ها از محورهای این جشنواره است. 

طاهری ادامه داد: شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است و علاقمندان به شرکت می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ به نشانی روابط عمومی آبفای استان سمنان واقع در سمنان، بلوار بسیج، روبروی استانداری، شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، دبیرخانه اولین جشنواره “آب و رسانه” ارسال کنند. 

وی اضافه کرد: اختتامیه جشنواره همزمان با جشن روز خبرنگار برگزار می‌شود و علاقه مندان به شرکت در جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت الکترونیکی جشنواره به آدرس WWW.SWW.ir مراجعه کنند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: بازبینی و داوری آثار از اول مرداد ماه آغاز و به تمامی آثار پذیرفته شده جشنواره در بخش های مختلف، گواهی شرکت اهدا می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار