کد خبر: ۹۷۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 28 June 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان بدون شک سری Far Cry یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) به شمار می‌آید. با این حال در طول این سال‌ها شرکت یوبی‌‌سافت تلاش داشته تا این سری را از چرخه‌ی تکرار خارج کند اما به نظر می‌رسد باز هم چندان موفق نبوده است.

هما‌ن‌طور که می‌دانید اکنون بازی Far Cry 6 با چندین تریلر داستانی و گیم‌پلی به طرفداران معرفی شده است اما هنوز در ویترین فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شود. با این حال تقریبا تمامی طرفداران این عنوان اطمینان دارند که در سال‌های آینده نسخه‌ی هفتم عرضه خواهد شد. حال به تازگی یکی از معتبرترین منابع خبری در صنعت بازی‌های ویدئویی در مورد بازی Far Cry 7 و تغییرات گسترده‌ی احتمالی آن به بیان مطالبی پرداخته است.

به تازگی در جدیدترین قسمت پادکست Triple Click، خبرنگار مشهور بازی‌های ویدئویی یعنی آقای جیسون شرایر (Jason Schreier) به صحبت در مورد سری Far Cry به ویژه نسخه‌ی ششم آن و نمایش‌های این بازی در رویداد E3 2021 پرداخت. در نهایت آقای شرایر اظهار داشت که برخی خبرهای دریافتی از منابع داخلی نشان می‌دهند که شرکت یوبی‌سافت برای آینده‌ی سری Far Cry برنامه‌های ویژه‌ای دارد و نسخه‌ی بعدی قرار است بسیار منحصر به فرد و جدید به نظر برسد:

اگر درست به خاطر بیاورم، آن چه که من شنیدم این است که یوبی‌سافت قصد دارد برای سری Far Cry پس از عرضه‌ی نسخه‌ی ششم مسیر کاملا متفاوتی را در پیش گیرد.

به جز این موارد، شرایر اطلاعات دیگری را در اختیار مخاطبین قرار نداد اما از همین گفته‌ها می‌توان دریافت که شرکت یوبی‌سافت قصد دارد سری Far Cry را دچار تحولات اساسی نماید. باید توجه داشت که پس از نسخه‌ی سوم و موفقیت‌های عالی آن، همچنان می‌توان در نسخه‌های بعدی DNA آن را پیدا نمود؛ به طوری که هسته‌ی گیم‌پلی بازی به مانند همان نسخه‌ی سوم بوده و تنها برخی سیستم‌ها و جزئیات در هر نسخه تغییر کنند.

بازی Far Cry 6 قرار است در تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ (۷ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار