علی تشنه دل خبرداد؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از آغاز فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد و گفت: متقاضیان در بخش‌های تولیدی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر: ۹۷۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 22 June 2021

اخبار علی تشنه دل - آخرین و جدیدترین خبر های علی تشنه دل

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از آغاز فرآیند تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ در سمنان با معرفی ۵۲ واحد تولیدی به بانک‌ها خبر داد و تاکید کرد: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی افزود: از مجموع واحدهای معرفی شده، ۹ واحد به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۳ واحد به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

علی تشنه دل تصریح کرد: با آغاز فرآیند تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، در این جلسه با موافقت اعضای کارگروه، تعداد ۵۲ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۶۵۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی جدید ۵۱ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند.

تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید استان، تا این جلسه، مشکلات ۱۲۶۰ واحد تولیدی مشکل دار مورد بررسی قرار گرفته که در جهت رفع موانع موجود دو هزار و ۶۹۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است از سوی دیگر باید گفت برای تحقق شعار سال، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در جهت مانع زدایی و رفع مشکلات پیش روی تولید هماهنگی و همکاری لازم با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشته باشند تا بتوانیم به تولید و رونق آن در استان سرعت ببخشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار