۵ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: سه شهرستان این استان در وضعیت زرد و پنج شهرستان نیز در وضعیت نارنجی است.
کد خبر: ۹۷۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 20 June 2021

پایگاه تحلیلی خبری هومیان نیوز » خجسته پور

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به برپایی انتخابات در این استان و توفیق مسوولان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: در بحث رعایت پروتکلهای بهداشتی مدیریت مقابله با کرونا، بر اساس گزارشهای اعلام شده از سوی ستاد ملی، استان سمنان رتبه اول تا سوم کشوری را در شاخص های مختلف به دست آورده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، استان سمنان در بحث رعایت و توجه به اکثر موارد پروتکل‌های بهداشتی، اعم از فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب و سایر موارد از این دست، رتبه های اول تا سوم کشوری را به خود اختصاص داد که لازم است از همراهی و همکاری مردم عزیز استان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

حبیب الله خجسته پور افزود: در بحث برگزاری انتخابات، اعلام شد که این‌ مهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور محقق شده است و استان سمنان نیز در بحث فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و موضوعات از این قبیل در حین برگزاری انتخابات، جز استان های پیشتاز کشور بوده که از تمامی مردم استان بابت این مهم تقدیر و تشکر داریم.

خجسته پور با بیان اینکه رنگ بندی های شهرستان‌های استان در بحث شیوع بیماری کرونا تغییری نکرده و همچنان رنگ‌بندی هفته گذشته پا برجاست، خاطرنشان کرد: سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضعیت رنگ‌بندی زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان سمنان بر اساس گزارشات، کاهشی است و در حوزه فوتی‌ها نیز به تثبیت رسیده ایم، اما توقع داریم تا مردم خوب هم استانی همچنان در توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

رئییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: با توجه به اعلام‌ رسمی نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، داوطلبان و طرفداران آنها توجه داشته باشند اگر تمایل به برگزاری برنامه دارند، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد تا انشالله برگزاری این برنامه ها تاثیری در افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان نداشته باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار