سخنگو و جانشین رییس استانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روند انتخابات، استان سمنان جزو استان‌های پیشتاز بوده است.
کد خبر: ۹۷۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 19 June 2021
 
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته‌پور سخنگو و جانشین رییس استانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، استان سمنان نیز در بحث فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و موضوعات از این قبیل در حین برگزاری انتخابات، جز استان‌های پیشتاز کشور بود.

او با بیان اینکه رنگ بندی‌های شهرستان‌های استان در بحث شیوع بیماری کرونا تغییری نکرده و همچنان رنگ بندی هفته قبل پا برجاست، بیان کرد: سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضعیت رنگ‌بندی زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

خجسته پور با بیان اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان سمنان کاهشی است ابراز داشت: در حوزه فوتی‌ها نیز به تثبیت رسیده ایم و امیدواریم تا با مشارکت هم استانی‌ها در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رنگبندی شهرستان‌ها بیش از پیش بهبود یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: با توجه به اعلام‌رسمی نتایج انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا طی امروز و فردا، داوطلبان و طرفداران آن‌ها توجه داشته باشند اگر تمایل به برگزاری برنامه دارند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد تا این برنامه‌ها تاثیری در افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان نداشته باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار