کد خبر: ۹۷۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 17 June 2021
Forza Horizon 5

 

به گزارش تابناک سمنان کارگردان خلاق بازی Forza Horizon 5، دلیل انتخاب کشور مکزیک برای لوکیشن این بازی را “تنوع محیطی” آن قلمداد کرد که از هر اقلیم موجود در کره‌ی زمین نمونه‌ای در خود جای داده است.

 

پیش از آن‌که طرفداران مجموعه‌ی Forza به فکر کشور مکزیک به عنوان لوکیشن منتخب در بازی Forza Horizon 5 بیفتند، تصاویری (جعلی) از این بازی منتشر شدند که شهرهای کشور ژاپن را می‌توانستیم در نقشه‌ی آن ببینیم. البته، سپس نوبت به انتشار شایعاتی مبنی بر استفاده از کشور مکزیک در این بازی به گوش رسید و این خبر در نهایت طی کنفرانس ایکس باکس در رویداد E3 2021 تایید شد. البته، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که نمایش منتشر شده از این بازی در این کنفرانس به رخ کشید، تنوع محیطی فوق‌العاده‌ای بود که با استفاده از دوربین‌های مختلف تصویربرداری شده و با استفاده از تکنیک‌هایی خاص، وارد بازی شدند تا بیش از پیش شاهد گرافیک چشم‌نواز آن شویم.

از طرفی دیگر، آسمان مکزیک با استفاده از دوربین‌های خاص با قابلیت HDR ویژه و وضوح ۱۲K، برای مدت ۲۴ ساعت تصویر برداری شده و سپس وارد این بازی شدند تا به نوعی با یک بازی خاص از نظر گرافیکی روبرو باشیم. همچنین، به گفته‌ی استودیوی پلی‌گراند گیمز، Forza Horizon 5 بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین جهان را در تاریخ سری Forza خواهد داشت.

به هر ترتیب، مایک براون (Mike Brown) به عنوان کارگردان خلاق بازی Forza Horizon 5، دلیل انتخاب کشور مکزیک برای لوکیشن این بازی را “تنوع محیطی” آن قلمداد کرد و این‌گونه توضیح داد که:

مکزیک تقریباً هر اقلیم و زیست بومی از کره‌ی زمین را در خود جای داده است و به عنوان کره‌ی زمین در یک کشور شناخته می‌شود. این منطقه از زمین، دارای کوه‌های برفی، دره‌های خوفناک، شهرهای تاریخی زیبا، سواحل خیره کننده، جنگل‌ها، شن‌زار، مزارع و بیابان است و فرهنگ مکزیک نیز از هنر، موسیقی و آداب مردمش غنی شده است. در نتیجه، چه گزینه‌ای هیجان انگیزتر از این کشور برای این بازی وجود دارد؟

همچنین، ما از ابتدای شروع روند توسعه‌ی بازی به این موضوعات فکر کردیم که فستیوال‌های مختلف در محیط‌های مختلف جغرافیای مکزیک متناسب چه خودروهایی، چه مسابقه‌هایی و حتی چه نوع موسیقی خواهد بود تا همگی را در یک راستا قرار دهیم.

ما از همان ابتدا تصمیم داشتیم بزرگ‌ترین Forza Horizon تاریخ را بسازیم، اما این عظمت بدون داشتن محتوای ویژه و خاص این بازی هیچ ارزشی ندارد و صرفا گسترش دادن چیزی خواهد بود که پیش‌تر تجربه شده و تکراری است. ما از این موضوع آگاه هستیم و با تنوع بخشی به بازی آن را رفع کرده و به حد اعلی رسانده‌ایم.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ (۹ نوامبر) برای کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار