مدیرعامل توزیع برق سمنان گفت: پنج درصد از برق استان به مصرف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌رسد.
کد خبر: ۹۷۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 17 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل توزیع برق سمنان به آمار کشف رمزارز‌های دیجیتال اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تا به حال ۲ هزار و ۹۱۹دستگاه رمزارز غیرمجاز در استان شناسایی و جمع آوری شد.

او بر برخورد جدی با استخراج کنندگان رمز ارز غیرمجاز تاکید کرد و افزود: در این زمینه به استفاده حداکثری از ظرفیت همکاری قوه قضائیه نیاز است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: مصرف برق هر دستگاه ماینر حدود یک و نیم کیلووات در ساعت برآورد می‌شود و دستگاه‌های ارز غیرمجاز کشف شده، حدود ۵ درصد مصرف برق استان را به خود اختصاص داده است.

او با قدردانی از همکاری شایسته ارگان‌های ذی ربط در زمینه کشف و جمع‌آوری ماینر‌های غیرمجاز اظهار داشت: در استان ۱۲ مشترک، مجوز استخراج رمزارز دارند که تا پایان شهریور ماه امسال، اجازه فعالیت ندارند و مراتب به آن‌ها ابلاغ رسمی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان نیز در این دیدار بیان کرد: مشترکانی که برق غیرمجاز استفاده می‌کنند، به ویژه افرادی که دستگاه‌های استخراج رمزارز بدون مجوز دارند، باعث تحمیل خاموشی به مشترکان می‌شوند و این یک عمل مجرمانه محسوب می‌شود.

محمد شریف ابراهیمی تصریح کرد: شعبه مستقل در دادگاه به منظور بررسی سریع پرونده‌های مربوط به رمزارز‌های غیرمجاز تعیین شده و در صورت کشف ماینر‌های بدون مجوز، به صورت ویژه رسیدگی و حکم قضایی صادر می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار