رئیس ستاد رئیسی در استان سمنان:
رئیس ستاد رئیسی در استان سمنان با اشاره به اقتدار کشورمان از آن به عنوان یک قدرت منطقه‌ای نام برد و گفت: امریکایی‌ها برخلاف آنچه در ظاهر می‌گویند عاشق و شیفته دیکتاتورها هستند.
کد خبر: ۹۷۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ 15 June 2021

سهم‌خواهان در تفکر رئیسی جایی ندارند/ امریکا شیفته دیکتاتورهاست

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا عموزاده در نشست خبری با خبرنگاران که به میزبانی دفتر تسنیم و با حضور اصحاب رسانه های مختلف برگزار شد اظهار کرد: امریکا همواره با حکومت‌های دیکتاتوری‌ همچون عربستان سعودی ارتباط نزدیکی داشتند.

وی با بی‌اعتماد خواندن دولت امریکا افزود: واقعیت این است که ما در پیوند با امریکا، امنیت‌مان تامین نمی‌شود. امروز مهوری اسلامی با اتکا به فرزندان امام راحل یکی از مقتدرترین کشورها در دنیا و منطقه است.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس سوگلی حرم امریکا است افزود: امریکایی‌ها بیش از یک صد سال است که حقوق فلسطینی‌ها را پایمال کرده و برخلاف شعارهایشان بر روی حقوق این مردم مظلوم چشم بستند.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با قدرت‌های جهانی در دولت دکتر روحانی افزود: رهبر معظم انقلاب از سال 92 صراحتا فرمودند که مذاکره سم است. متاسفانه در آن مذاکرات شرایط 9 گانه مقام معظم رهبری تامین نشد و همین باعث شد که برجام دستاوردی برای مردم به همراه نداشته باشد.

وی با اشاره به مذاکرات فعلی مذاکره‌کنندگان ایرانی در وین گفت: خوشبختانه در این مذاکرات پنهان‌کاری نیست و نمایندگان مجلس انقلابی نیز در جریان مذاکرات هستند.

تحریم‌ها آخرین حربه غرب

رئیس ستاد رئیسی در استان سمنان با ناموفق خواندن عملکرد دولت روحانی افزود: مردم هشت سال منتظر برداشتن تحریم‌ها بودند اما تحریم‌ها نه تنها کم نشد بلکه افزایش هم یافت.

وی با اشاره به بی‌اثر کردن تحریم‌ها در حوزه دفاعی اظهار کرد: اگر دولت‌ها تمرکز و توان خود را بر بی‌اثرکردن تحریم‌ها در حوزه‌های اقتصای می‌گذاشتند امروز معیشت مردم و اقتصاد کشور تا این حد آسیب نمی‌دید.

این فعال سیاسی با اذعان به اینکه تحریم‌ها آخرین حربه دشمنان نظام و خصوصا غربی‌ها است افزود: اگر در مذاکرات قبلی به شرایط مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری توجه می شد با مشکلات امروز روبرو نبودیم. البته من معتقدم که مذاکرات امروز در ژنو بهتر از مذاکرات قبلی با 5+1است.

عموزاده در پاسخ به پرسشی در خصوص حمایت رهبری فرزانه انقلاب از مذاکره کنندگان گفت: رهبری معظم انقلاب مذاکرات را تایید فرمودند اما ثمره مذاکرات آن چیزی نبود که معظم‌له می‌خواست.

این مدرس دانشگاه با اشاره به عدم حضور احتمالی بخش هایی از جامعه در انتخابات گفت: بخشی از این عدم حضور احتمالی به شرایط کرونایی برمی گردد. علاوه بر این بخشی از این عدم حضور به عملکرد دولت روحانی برمی گردد چرا که زمانی که دولت به وعده‌های خود عمل نکند طبیعی است که مردم مایوس می‌شوند و مشارکت حداکثری نیز آسیب می‌بیند.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل عدم کارایی لازم، ما در دولت های اصلاحات و اعتدال شاهد کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودیم.

رئیسی به آنچه که می‌گوید عمل می‌کند

وی با اشاره به ویژگی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: دکتر رئیسی به آنچه که می‌گوید عمل می‌کند. برخی از نامزدها وعده می‌دهند که همه چیز را گل و بلبل می‌کنیم اما وعده‌های دکتر رئیسی براساس برنامه‌ها است و ایشان به آنچه می‌گوید ، صادق است.

رئیس ستاد رئیسی در استان سمنان ادامه داد: در دولت احتمالی دکتر رئیسی مسائلی همچون آقازادگی، ژن خوب و حقوق نجومی نخواهیم داشت.


 

وی با بیان اینکه مسوولان باید شبیه مردم باشند اضافه کرد: همانطوری که آیت الله رئیسی فرمودند کابینه ایشان از دل ستادهای ایشان برنمی‌آید و در دولت ایشان شایسته‌سالاری حاکم است و مدیران بمتناسب با توانمندی و شایستگی‌شان نصب می‌شوند و از همین رو دغدغه‌ای از بابت سهم‌خواهی‌های برخی نداریم.

اسلامیت نظام آسیب دیده نه جمهوریت

وی با بیان اینکه در دولت احتمالی رئیسی مدیر باید گره‌ای از مردم وا کند خاطرنشان کرد: اگر کسی به دنبال سهم‌خواهی باشد در تفکرات دکتر رئیسی جایی ندارد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: انقلاب 57 به رهبری امام راحل مدیریت قدرت و ثرورت را در جامعه تغییر داد و امروز نیز مردم ایران تصمیم گرفتند که مدیریت قدرت و ثرورت را در جامعه تغییر دهند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه برخلاف ادعای برخی‌ها که معتقدند که جمهوریت در نظام اسلامی ما آسیب دیده من باور دارم که متاسفانه در نتیجه اقدامات دولت‌های گذشته و از جمله دولت‌های اصلاحات و اعتدال، اسلامیت در نظام ما آسیب دیده چرا که برخی از دولت‌ها در پی کوچک‌تر کردن اسلامیت در این نظام مقدس بیوده‌اند.

عموزاده همچنین با اشاره به ویژگی‌های برخی از نامزدهای فعلی و قرابت فکری آنها با دولتمردان کنونی گفت: مکتب فکری همتی همان مکتب فکری روحانی است تنها دکتر همتی از اهمیت اف ای تی اف سخن می گوید و دکتر روحانی از برجام.

رئیس ستاد رئیسی در استان سمنان تصریح کرد: بی‌تردید بانیان وضع فعلی نمی‌توانند مدعی تغییر وضعیت موجود باشند. دکتر همتی باید توضیح دهد که نقش بانک مرکزی در خلق پول، افزایش نقدینگی، سقوط بورس و...چه بوده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار