رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این نهاد و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان در حوزه های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 14 June 2021
 
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان

 

 

به گزارش تابناک سمنان حسن رهایی در جلسه امضای تفامه نامه همکاری با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری های سازنده و برقراری ارتباط سازمان یافته و همچنین ایجاد مشارکت و بهره گیری از توانایی های موجود بین این دو مجموعه منعقد و اجرا می شود.

وی افزود: همکاری در عرصه های سلامت(تشخیصی، درمانی و...)، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، ایجاد زیرساخت های لازم در راستای توسعه کسب و کارهای تخصصی، اشتغال و کارآفرینی از موضوعات اصلی این تفاهم نامه همکاری است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین گفت: استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت های مشترک طرفین و افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی همکاری های علمی بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

رهایی اضافه کرد: در راستای این تفاهم نامه، خدمات تشخیصی(آزمایشگاه، سونو گرافی و...)، درمانی(درمان ناباروری، سرطان، درمان زخم های مزمن و...)، خدمات مشاوره، در مراکز خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی به بیماران معرفی شده از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه ارائه می شود.

وی همچنین گفت: در عرصه فرهنگی نیز، امکان بهره مندی جامعه هدف از مراکز تخصصی آسیب شناسی اجتماعی، برگزاری بازدیدهای علمی و فرهنگی و اردوهای تفریحی با محورهای دینی و مذهبی، همکاری در تعریف و اجرای پروژه های مطالعاتی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، همکاری در تولید محتوای اجتماعی، فرهنگی و رسانه ای، محصولات چندرسانه ای دیجیتال و محتوای آموزشی الکترونیکی از موضوعات اصلی این تفاهم نامه همکاری است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: در عرصه توانمندسازی و اشتغال نیز تدوین و اجرای دوره های آموزشی با رویکرد مهارت محور، شغل محور و محصول محور، همکاری در راه اندازی، راهبری و مدیریت کلینیک های کسب و کار، اشتغال، مرکز نوآوری و شتابدهی با تأکید بر کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک و مشاغل خرد و خانگی، هم افزایی منابع و امکانات طرفین برای فراهم کردن بستر لازم برای اشتغال زایی و توان افزایی و ارتقای معیشت خانواده های تحت پوشش مرکز با توسعه مشاغل خانگی و کارگاه های تولیدی و... از مهمترین موضوعات و محورهای همکاری این تفاهم نامه است.  

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار