رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار از آغاز خرید تضمینی گندم توسط مراکز اختصاصی تعاون روستایی در شهر‌های گرمسار، ایوان کی و مناطق روستایی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 11 June 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان محمدرضا قربانی نیا رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار گفت: اداره تعاون روستایی با مساعدت شرکت غله استان ۳ مرکز ویژه خرید گندم برای رفاه حال کشاورزان در روستا‌های بخش مرکزی، ایوان کی و گرمسار در نظر گرفته و مراکز خرید گندم در روستا‌های کردوان، کوشک و ایوان کی کار خود را آغاز کرده اند.

او افزود: سال گذشته تعاون روستایی گرمسار ۸ هزار و ۵۰۰ تن محصول گندم از کشاورزان خریداری کرد که تا به امروز ۴ هزار و ۵۰۰ تن گندم از گندمکاران گرمساری با قیمت تضمینی ۵ هزار تومان خریداری شده که امید داریم تا پایان فصل برداشت این رقم افزایش یابد.

رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار در ادامه افزود: پرداخت وجه گندم خریداری شده بلافاصله بعد از تایید بعد از چند روز به حساب گندمکار گرمساری واریز خواهد شد و دلیل استقبال گندمکاران شهرستان گرمسار از مراکز تعاون روستایی تمرکز این مراکز در نقاط روستایی است.

او افزود: در سال جاری در بخش خرید محصولات کشاورزی محصول کلزا و جو نیز با قیمت توافقی از کشاورزان گرمساری توسط تعاون روستایی خریداری خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار