جلیلی:
جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان گفت: با نگاه حداکثری در استفاده از ظرفیت‌های استان سمنان، باید از خام فروشی معادن جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۷۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 11 June 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان  سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی این استان و مستند ایران سرای من، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم، علما و حماسه آفرینان غیور استان سمنان گفت: خواستگاه جهش کشور، جهش در روستا هاست و تحقق این امر وابسته به تبیین سند پیشرفت هر منطقه به دست خود بومیان، نخبگان و اهالی آن منطقه است.

سعید جلیلی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان سمنان همانند، ظرفیت‌های معدنی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری و گردشگری گفت: هر یک از این ظرفیت‌ها در هر استان می‌تواند جهش را به دنبال داشته باشد و استان سمنان همه این ظرفیت‌ها را داراست.

او با اشاره به اینکه ظرفیت معادن استان سمنان، یکی از فاکتور‌های جهش میتواند باشد گفت: جلوگیری از خام فروشی، و فراوری مواد معدنی علاوه به تامین شغل برای بومیان و دیگر نیرو‌های کار، میتواند ارز آوری برای استان سمنان و حتی کشور را به دنبال داشته باشد.

جلیلی هم چنین گفت: ظرفیت‌های گردشگری و منابع غنی فرهنگی و تاریخی در استان سمنان، میتواند در جلب گردشگر موثر باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار