محمد دستورانی :
تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: چراغ تعلیم و تربیت در استان با اجرای سیاست‌های دولت مانند اولویت‌های ده‌گانه و بسته‌های تحولی و مجاهدت معلمان در شیوع کرونا روشن نگهداشته شد.
کد خبر: ۹۷۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 10 June 2021

شناسایی نخبگان و آموزش مسئولیت‌پذیری در 150 مدرسه سمنان/ پراکندگی عامل  گرانی آموزش در استان - ایسنا

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان این شهر ابراز داشت: نظام تعلیم و تربیت در استان سمنان با مجاهدت ۹ هزار و ۹۶ معلم و مربی در یکهزار و ۱۴۶ مدرسه و پنج هزار و ۷۶۱ کلاس درس استان و تحصیل ۲۲ هزار و ۵۸۰ دانش‌آموز با دسترسی به آموزش در فضای مجازی ادامه یافت و هم اکنون بزرگ‌ترین دغدغه‌مندی اجرای دقیق و صحیح رتبه‌بندی معلمان است.

محسن دستورانی افزود: همچنین اعمال مدرک تحصیلی و تعیین تکلیف شدن قطعی معلمان تمام‌وقت و افزایش حقوق کادر خدماتی از مطالبات فرهنگیان استان سمنان است.

دستورانی گفت: تاسیس سازمان تعلیم و تربیت کودک، شبکه شاد و تلاش برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان که ۲ مرحله اجرا شده و یک مرحله باقی مانده، از اقدامات ویژه دولت فعلی در حوزه آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همچنین علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان در جلسه همزمان شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان شرکت می کند و در ادامه با نمایندگان معلمان استان نیز دیدار خواهد داشت.‌

محسن حاجی میرزایی بعد از ظهر امروز پنجشنبه با نمایندگان دانش‌آموزان و تشکل های دانش آموزی  دیدار و گفت وگو می کند و سپس با شرکت در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش با مدیرکل ، معاونان و روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان نیز نشست خواهد داشت. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار