مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی استانداری و دبیر هیات بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: تاکنون مشخصات و اطلاعات ۷۷۹ بازرس و ۵۲ سربازرس این استان در سامانه جامع بازرسی انتخابات ثبت شده است.
کد خبر: ۹۷۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 10 June 2021

۸۳۱ بازرس و سربازرس نظارت انتخاباتی را در استان سمنان عهده‌دار هستند

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌ الله ولی‌پوری اصلانی عصر چهارشنبه در نشست ویدیو کنفرانسی مشترک هیات های بازرسی انتخابات سراسر کشور که با حضور اعضای هیات بازرسی انتخابات استان و شهرستان های تابعه برگزار شد،گفت: با عنایت به تعداد شعبه های اخذ رای در سطح استان، احکام و کارت‌های شناسایی بازرسان و سربازرسان توسط هیات بازرسی انتخابات استان تا پایان هفته جاری صادر می‌شود. 

وی ادامه داد: روند تایید صلاحیت ۹ نفر از افراد پیشنهادی به عنوان بازرس ویژه در سطح استان انجام شده است که با ثبت اطلاعات و مشخصات این افراد در سامانه جامع، پس از تایید هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور احکام و کارت عوامل مذکور صادر می‌شود. 

ولی پوری اصلانی بر تسلط بازرسان و سربازرسان به قوانین و مقررات انتخاباتی و برگزاری دوره آموزشی لازم تاکید کرد و افزود: تاکنون ۱۴۲ مورد انواع اخبار انتخاباتی از سطح استان به هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور ارسال شده است. 

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان سمنان تصریح کرد: تجهیز تمامی بازرسان در این دوره به نرم‌افزار بازرسی انتخابات از جمله اقدام های بسیار موثر است که در سطح کشور و به‌ صورت هماهنگ انجام می‌شود. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد برگزار می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار