فرماندار شهرستان دامغان از تایید صلاحیت ۸۳ نامزد انتخابات شوراهای شهری در شهرهای چهارگانه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 09 June 2021

 تایید صلاحیت ۸۳ نامزد انتخابات شوراها در شهرهای چهارگانه  دامغان

 

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی بندرآبادی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در حوزه شهری دامغان برای راهیابی به پارلمان شهری دامغان ۴۷ داوطلب تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: همچنین در انتخابات شوراهای شهر شهر دیباج ۱۶ نفر و در هر کدام از دو شهر کلاته رودبار و امیریه نیز هر کدام ۱۰ داوطلب تاییدصلاحیت شدند.

فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به تعدد روستاها در این شهرستان خاطرنشان کرد: در مجموع ۵۶۱ نفر برای رهیابی به شوراهای اسلامی روستاهای دامغان تاییدصلاحیت شدند که از این تعداد ۲۷۸ نفر در روستاهای بخش امیرآباد و ۲۸۳ نفر در روستاهای بخش مرکزی دامغان هستند.

وی از وجود افزون بر ۷۳ هزار نفر واجد رای در سطح شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در حوزه شهرستان دامغان ۷۳ هزار و ۵۸۶ نفر  از واجدین شرایط رای حضور دارند که از این تعداد ۳۶ هزار و ۷۵۹ نفر آقا و ۳۶ هزار و ۸۲۷ نفر خانم هستند.

 بندرآبادی از حضور رای‌اولی‌ها به عنوان عاملی برای ایجاد شور انتخاباتی نام برد و ادامه داد: در حوزه شهرستان دامغان یک‌هزار و ۵۹۲ نفر رای اولی خواهیم داشت که از این تعداد ۸۳۰ نفر آقا و ۷۶۲ نفر خانم هستند.

 فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به تلاش هیات‌های نظارت و اجرایی برای برپایی یک انتخابات حداکثری در شهرستان افزود: در مجموع بیش از ۳۰۰۰ نفر در امر اجرا، نظارت و بازرسی و امنیت انتخابات در روز اخذ رای در شهرستان دامغان مشارکت دارند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان تصریح کرد:  ۱۳۸ شعبه اخذ رای برای شهرستان دامغان تعریف شده است که از این تعداد ۱۰۰ شعبه اخذ رای در حوزه اصلی و بخش مرکزی و ۳۸ شعبه اخذ رای نیز در حوزه فرعی امیرآباد آراء حائزین حق‌رای را جمع‌آوری می‌کند.

 بندرآبادی ضمن دعوت از عموم شهروندان شهرستان برای حضور حداکثری در انتخابات رئیس‌جمهوری و شوراها افزود: مردم ایران همواره حضور پرشوری در انتخابات داشتند و در این دوره نیز با حضور خود بار دیگر دلبستگی خود به کشور و نظام را نشان خواهند داد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار