کودتای بزرگ در پایتخت؛
یک بار دیگر بازیکنان رئال مادرید با حضور آنتونیو کونته در این باشگاه مخالفت کرده اند.
کد خبر: ۹۶۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 09 June 2021

به گزارش  تابناک سمنان بعد از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید و البته استعفای غیرمنتظره آنتونیو کونته از اینتر، به نظر می رسید این سرمربی ایتالیایی هدایت لوس بلانکوس را به عهده خواهد گرفت، اما این اتفاق رخ نداد و شاهد حضور دوباره کارلو آنچلوتی در مادرید بودیم. اما به نظر می رسد یک بار دیگر بازیکنان رئال مادرید در رخ دادن این اتفاق نقش داشته اند.

 

 

نشریه تایمز در گزارشی مدعی شد ستاره های این باشگاه ایده انتقال آنتونیو کونته را وتو کرده و با حضور او مخالفت کردند. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در حال مذاکره با این سرمربی موفق و ایتالیایی بود، اما بازیکنان از این تصمیم راضی نبودند و در نهایت یک بار دیگر حضور کونته در لالیگا منتفی شد.

 
 

به نظر می رسد چیزی در حدود 10 بازیکن رئال مادرید با رئیس باشگاه تماس گرفته و به او اعلام کردند در انتصاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید، باشگاه را ترک خواهند کرد. در نهایت فلورنتینو پرز نیز چاره ای جز تسلیم شدن در مقابل این خواسته نداشت و این روند منجر به تغییر تصمیم رئیس باشگاه و انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید شد.

 

البته نامی از این بازیکنان برده نشده، اما به نظر می رسد قطعا سرخیو راموس یکی از آنها بوده است. در سال 2018 و بعد از شکست سنگین رئال مادرید در ال کلاسیکو برابر بارسلونا نیز شایعاتی در مورد حضور کونته در رختکن این باشگاه به جای خولن لوپتگی وجود داشت، اما در آن مقطع راموس به وضوح به مخالفت با این تصمیم پرداخت. کاپیتان متعصب و باتجربه رئال مادرید در آن مقطع گفت: "احترام موضوعی اکتسابی است، نه تحمیلی. از نظر من مدیریت رختکن امری مهم تر از دانش مربیگری محسوب می شود."

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار