سردار حسنی خبرداد؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ۴۲ دستگاه رمز ارز قاچاق از شهر سمنان کشف و ضبط شد، گفت: ارزش دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال برابر نظر کارشناسان ۵۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۹۶۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 08 June 2021

کشف چهار دستگاه ماینر غیرمجاز در مهاباد - ایرنا

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خرید و بهره‌برداری غیرقانونی دستگاه‌های رمز ارز دیجیتال را تحت نظارت دارد، ابراز داشت: بر اساس همین مأموریت ذاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان فردی را که در این حوزه فعالیت دارد در شهر سمنان شناسایی کردند.

وی ضمن بیان اینکه طی بازدید از این واحد غیرفعال ۳۰ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال در حال بهره‌برداری نیز کشف شد، ابراز داشت: با دستگیری مالک متخلف ۱۲ دستگاه رمز ارز دیگر نیز در سه واحد مسکونی در نقاط مختلف شهر کشف شد.

سردار عبدالله حسنی افزود: بررسی‌های تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس اقتصادی سمنان حاکی از این بود که فرد متخلف با تهیه دستگاه‌های رمز ارز دیجیتال و نصب آن‌ها در یک واحد دامداری غیرفعال اقدام به بهره‌برداری غیرمجاز کرده است لذا موضوع بازدید از این واحد در دستور کار قرار گرفت.

حسنی بابیان اینکه خاطیان رمز ارز دیجیتال شناسایی و دستگیر می‌شوند و محلی برای پنهان‌کاری نیست، در ادامه تصریح کرد: درمجموع ۴۲ دستگاه رمز ارز قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی از شهر سمنان کشف و ضبط شد که ارزش آن‌ها ۵۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: سودجویان این حوزه با خرید این دستگاه‌ها ضمن استفاده غیرمجاز از مدار برقی و خروج ارز از داخل کشور امنیت اقتصادی را نیز به اخلال می‌کشند که باید گفت پلیس با هرگونه مواردی ازاین‌دست برخوردهای لازم را انجام می‌دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار