طی ۷۲ ساعت گذشته؛
رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع ۲۱ مورد حریق و حادثه طی ۷۲ ساعت گذشته در شهر سمنان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد تنها حبس و گیر افتادن در آسانسور بوده است.
کد خبر: ۹۶۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 08 June 2021

وقوع ۲۱ حریق و حادثه در سمنان/۱۰ نفر در آسانسور گیر افتادند

 

به گزارش تابناک سمنان سعید اسمعیل پور ضمن بیان اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته نیروهای آتش‌نشانی سمنان به ۲۱ حریق و حادثه در این شهر امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: طی سه روز گذشته هشت مورد آتش‌سوزی و ۱۳ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

وی بابیان اینکه خوشبختانه این آتش‌سوزی‌ها خسارات چندان گسترده، مصدوم و فوتی در برنداشته است، افزود: حریق خودرو، مسکونی، تجاری، مراکز صنعتی و ضایعات ازجمله مواردی بود که نیروهای آتش‌نشانی آن را در سطح شهر پوشش دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه مأموران آتش‌نشانی در حوادث مربوط به امداد و نجات نیز شرکت داشته است، ابراز داشت: بیشترین آمار حوادث مدت مذکور با ۱۰ مورد مربوط به محبوس شدن و گیرکردن در کابین آسانسور بوده است که انتظار می‌رود مالکان ساختمان‌ها نسبت به ایمن‌سازی آسانسورها اقدام کنند.

وی بابیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در هر ساعت از شبانه‌روز به شهروندان و هم‌وطنان امدادرسانی کرده و آن‌ها را از خطرات ناشی از این حوادث نجات دادند، اضافه کرد: وجود خاموش‌کننده‌های دستی در خانه و اتومبیل ازجمله موارد ضروری که می‌تواند از سرایت آتش به دیگر قسمت‌ها خودداری کند لذا از شهروندان انتظار می‌رود نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار