رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با تأکید بر اینکه ورزش به مدیران جهادی نیاز دارد گفت: مدیریت جهادی در ورزش کشور در توسعه این حوزه بسیار حائز اهمیت است بنابراین باید برای نهادینه‌سازی آن برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.
کد خبر: ۹۶۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 08 June 2021

مدیریت جهادی در عرصه ورزش کشور نهادینه شود

 

 

به گزارش تابناک سمنان  مهدی میرجلیلی صبح امروز با حضور در سپاه ناحیه سرخه از نزدیک در جریان فعالیت‌های ورزشی بسیج ورزشکاران این شهرستان قرار گرفت.

وی در این جلسه که با حضور سعید نوروزی عجم مسئول بسیج ورزشکاران سپاه استان سمنان، فرمانده سپاه ناحیه سرخه و مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان سرخه انجام شد اظهار داشت: باید به مقوله مدیریت جهادی و حضور مدیران جهادی در عرصه ورزش کشور با هدف توسعه جایگاه این حوزه توجه شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور حضور و تربیت مدیران جهادی در حوزه ورزش را مایه افزایش شور و نشاط اجتماعی دانست و گفت: پهلوان‌پروری در ورزش باید مورد توجه مسئولان ورزشی در رشته‌های مختلف قرار گیرد.

میرجلیلی با تأکید بر توجه به تقویت مسائل فرهنگی و دینی در حوزه ورزش گفت: شورای کانون بسیج ورزشکاران باید در تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور تشکیل شود تا ورزشکاران در بستر این شورا بتوانند به حل و فصل مشکلات خود در حوزه ورزش بپردازند.

بیشتر بخوانید

  • درخواست سازمان بسیج ورزشکاران از مردم جهت دعا برای شفای علی انصاریان
  • تفاهم‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی ارتش
  • رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران: مطالبه گری ورزشکاران در مسائل متعدد بیشتر شود‌

وی خطاب به تمامی مسئولان بسیج ورزشکاران گفت: باید ارتباط‌گیری مؤثری با هیئت‌های مختلف ورزشی با هدف برپایی هر چه بهتر مسابقات و برنامه‌های ورزشی برقرار شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با تأکید بر تربیت و تعالی ورزشکاران و مربیان ورزشی گفت: در هر یک از شهرستان‌ها باید برگزاری جلسات ماهانه بین اداره ورزش، هیئت‌های ورزشی، بسیج ورزشکاران و غیره مورد توجه قرار گیرد چرا که این امر موجب تسریع در برطرف شدن مشکلات حوزه ورزش آن شهرستان و اجرای بهتر برنامه‌های ورزشی می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار