با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی  فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۶۱۴ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر تریاک با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد.
کد خبر: ۹۶۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴ 07 June 2021

۶۱۴ کیلوگرم تریاک به همت پلیس استان سمنان در شرق کشور کشف شد

 

 

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: پلیس برای کاهش و ریشه‌کن کردن مواد مخدر با طراحی و اجرای برنامه‌های متعدد انتظامی تلاش خواهد کرد.

سردار عبدالله حسنی بیان کرد: در آخرین اقدامات اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با دریافت محموله ای از مواد افیونی قصد جابه‌جایی آن در داخل کشور را دارد.

سردار حسنی افزود: ماموران خبره پلیس در تحقیقات تکمیلی خود دریافتند این محموله از مرزهای جنوب شرقی وارد کشور شد و عاملان این ماده خانمانسوز قصد تحویل آن به سرکرده خود در یکی از شهرستان های استان سیستان و بلوچستان را دارند.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با پلیس استان هدف گفت: تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی مسیرهای تردد محموله مورد نظر را تحت کنترل محسوس و نامحسوس خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با هدایت لحظه به لحظه ماموران انتظامی استان سمنان شناسایی شدو  در آتش پرحجم ماموران انتظامی خودروی نیسان توقیف و راننده نیز به هلاکت رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار