برای ماه خرداد؛
تابناک سمنان: حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا‌های اساسی برای ماه خرداد به این استان سهمیه اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۶۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 07 June 2021

پول تامین کالاهای اساسی از کجا می آید؟ - ایسنا

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: خرداد ماه سالجاری و به منظور تنظیم و مدیریت بازار در سطح عرضه ۲ هزار و ۵۷۰ تن انواع کالاهای اساسی شامل شکر سفید ، روغن و برنج توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به استان سمنان اختصاص یافت که در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در استان توزیع می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این طرح همچنین ۵۰۰ تن روغن مایع خوراکی سهم خانوار اختصاص داده شد که از سوی شرکت های مباشر تامین در استان عرضه خواهد شد.

حمیدرضا مداح با اشاره به اقلام مشمول این طرح ، تصریح کرد: در این طرح ۲۷۰ تن شکر سهم خانوار، به منظور مصرف مشتریان عمومی، صنوف توزیعی ، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی ها ، فروشگاه ها و غرف میادین تره بار و یکهزار و ۵۰ تن شکر سفید سهم صنوف و صنایع با نوع مصرف صنوف تولیدی ، واحدهای تولیدی و صنایع غذایی و کارخانجات قند و شکر به استان سمنان اختصاص یافت.

مداح اظهار داشت:۵۵۰ تن برنج هندی و ۲۰۰ تن برنج تایلندی از دیگر کالاهای اساسی است که با قیمت مصوب در سطح بازار عرضه خواهد شد ضمن اینکه گوشت مرغ گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی استان روزانه در سطح استان توزیع می شود.

وی افزود: شبکه توزیع این اقلام با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار ، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی های مصرف و توزیعی و شبکه های توزیع منتخب صنفی خواهد بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان  بیان کرد: گشت های مشترک بازرسی در خصوص نظارت لازم برای عرضه اقلام در شبکه و رعایت قیمتهای مصوب با مشارکت این سازمان، انجمن حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بازرسی صنوف انجام خواهد گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار