فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تحولات سیاسی اخیر در رژیم غاصب صهیونیستی گفت: پس‌لرزه‌های پیروزی مقاومت در جنگ غزه در حال نمایان شدن است.
کد خبر: ۹۶۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 05 June 2021
فرمانده سپاه استان سمنان: پس‌لرزه‌های پیروزی مقاومت در جنگ غزه در حال نمایان شدن است

 

به گزارش تابناک سمنان سردار پاسدار حمید دامغانی اظهار داشت: هنوز نتوانسته‌ایم ایجاد پیروزی بزرگ مقاومت در جنگ غزه را به خوبی تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ اخیر غزه با مواجهه‌های گذشته حماس و رژیم غاصب صهیونیستی کاملاً متفاوت بود افزود: پس‌لرزه‌های پیروزی مقاومت در این نبرد نابرابر با رژیم غاصب صهیونیستی را امروز شاهدیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ادامه روند افول رژیم غاصب صهیونیستی، تحولات سیاسی اخیر در این رژیم را آغاز پس‌لرزه‌های پیروزی مقاومت در جنگ اخیر غزه عنوان و تصریح کرد: این پس‌لرزه‌ها به‌زودی تمامی ندارد.

سردار دامغانی با بیان اینکه امروز خود رژیم‌های سلطه‌گر غرب نیز می‌دانند که پایه‌های تمدنی غرب دچار افول شده است اضافه کرد: امروز خود غربی‌ها به افول خودشان اعتراف می‌کنند.

وی با اشاره به تأثیر پیروزی مردم فلسطین و حماس در جنگ غزه بر ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: همه حباب‌های قدرت رژیم غاصب صهیونیستی با سوزن حماس در جنگ اخیر از بین رفت و ترکید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه جبهه مقاومت در جنگ اخیر غزه بیشتر از اینکه در نبرد نظامی پیروز شود در مواجهه رسانه‌های پیروز شد تصریح کرد: امروز قالب افکار عمومی در دنیا ضد اسرائیل شدند و حتی برخی نمایندگان دموکرات در آمریکا نیز سیاست‌های این رژیم غاصب را نقد کرده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار