مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تغییر ساعت کاری ادارات استان سمنان در خرداد باعث صرفه‌جویی ٢۵ درصدی مصرف برق در زمان اوج بار مصرف روزانه در استان شد.
کد خبر: ۹۶۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 05 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که تغییر ساعت کاری ادارات استان، اثر مثبتی بر کاهش مصرف برق داشت یادآور شد: با اجرای این طرح، تا به حال ۴.۳ مگاوات کاهش مصرف و ۲۵ درصد صرفه جویی را در اوج بار روز در بر داشت.

او با ارائه گزارشی از وضعیت مصرف برق در استان سمنان بیان کرد: هفتمین اقدام فراگیر با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارات به میزان ۵۰ درصد و اطمینان از تعدیل مصارف برق ساختمان‌های اداری در تعطیلات، امروز ۱۳ خرداد ماه از سوی شرکت توانیر و به صورت همزمان در سراسر کشور و این استان برگزار می‌شود.

موسوی زاده اظهار داشت: در این رزمایش، از طریق کنتور‌های هوشمند مصرف برق ادارات رصد و پایش می‌شود و همکاران عملیاتی این شرکت در سطح استان به دستگاه‌های اجرایی مراجعه و نسبت به تکمیل چک لیست مصرف انرژی اقدام می‌کنند و گزارش اقدامات نیز به استانداری و شرکت توانیر ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: هم اینک دستگاه‌های اجرایی استان بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بابت بهای برق مصرفی بدهکار هستند که با پرداخت این مبلغ، روند اجرای پروژه‌های این شرکت، با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار