چهار طرح ارتقا و دریافت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما در انبان‌کوه دامغان روز پنجشنبه بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۹۶۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 03 June 2021

۴ طرح فرستنده‌ صداوسیما در ایستگاه انبان‌کوه دامغان افتتاح شد

 

به گزارش تابناک سمنان  مدیر فرستنده‌های تلویزیونی و FM مرکز سمنان در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با ایرنا، افزود: با افتتاح این چهار طرح پوشش تلویزیونی شبکه‌های صدا و سیمای مرکز سمنان در شهرستان دامغان افزایش یافت.

سید حسن عمادی ادامه داد: این طرح‌ها با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال انجام شد که با بهره‌برداری از این چهار طرح ضریب پوشش دیجیتال استان به ۹۸ درصد رسید. 

وی اضافه کرد: فرستنده بسته سوم دیجیتال انبان‌کوه در هشت شبکه و فرستنده‌های دیجیتال بسته اول و دوم روستاهای بادله، سیاه پره و شهرستان دامغان بهره‌برداری شد. 

عمادی خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح، مردم منطقه رودبار در شمال دامغان می‌توانند از کیفیت شبکه ها با کیفیت HD و ارتقای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی بهره‌مند شوند. 

وی افزود: در همین راستا فرستنده دیجیتال روستاهای بادله کوه، سیاه پره و صح نیز آغاز به کار کرد و مخاطبان می‌توانند ۲۱ شبکه سراسری رادیو و تلویزیون را دریافت کنند. 

حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان و دیگر مسوولان شهرستان در این آیین حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، ایستگاه انبان کوه در حدود ۲۵ کیلومتری شمال دامغان و در یکی از ارتفاعات بلند شهر مستقر است. 

در استان سمنان ۱۰۰ ایستگاه ماهواره ای و فرستنده فعال وجود دارد. 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار