گرت بیل می‌ماند، هازارد به اوج باز می‌گردد؛
کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال مادرید مدعی شد نسبت به دوره اول حضور در این باشگاه باتجربه تر شده است.
کد خبر: ۹۶۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 03 June 2021

به گزارش تابناک سمنان  علیرغم مطرح شدن نام های فراوان در نهایت رئال مادرید با کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه و ایتالیایی به توافق رسید. او در اولین نشست خود مدعی شد گرت بیل فصل بعد در این تیم بازی می کند و هدف کارلتو حفظ سرخیو راموس کاپیتان باتجربه این باشگاه است.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "از امیلیو بوتراگوئنو، فلورنتینو پرز و خوزه آنخل بسیار سپاسگزارم. من از بازگشت به اینجا، باشگاهی که مثل خانه خود می دانم بسیار خوشحالم. می دانم مربیگری در رئال مادرید به چه معناست، اما من این کار را با لذت و نهایت خوشحالی و رضایت انجام خواهم داد. من در گذشته در برنابئو آواز خوانده ام و البته می خواهم دوباره این کار را انجام دهم.

 

 
 

من با تمام توان ممکن با این چالش روبرو می شوم و هدایت رئال مادرید یک مسئولیت شیرین و زیباست. رئال بهترین باشگاه در جهان است و داشتن حس مسئولیت پذیری در این تیم بیش از هر جای دیگر، امری طبیعی است و من این موضوع را قبول دارم. رئال مادرید در هر شرایطی در همه تورنمنت ها شرکت کرده و این کار را با بهترین ترکیب ممکن انجام خواهد داد. انتقادات همیشه وجود خواهد داشت و این موضوع طبیعی بوده، اما هدف رئال مادرید مشخص است.

 

احتمال ماندن سرخیو راموس؟ او بازیکن بسیار مهم و ضروری برای رئال مادرید است. خبر دارم او با باشگاه در ارتباط است، اما من جزئیات بیشتری نمی دانم. وقتی ملاقات کردیم می توانیم واضح تر صحبت کنیم. من رئال مادرید را بدون آنچلوتی تصور نمی کردم و این اتفاق افتاد.

 

احتمال جذب کیلیان امباپه؟ من معتقدم که حضور بازیکنان با کیفیت فرصت های بیشتری برای موفقیت به شما می دهند. داشتن ترکیب متعادل مهم است در ادامه تردیدی نیست که بازیکنان خوب شرایط را برای موفقیت بهتر می کنند.

 

سبک بازی رئال مادرید با کارلتو؟ تاریخچه این باشگاه شما را مجبور می کند که خوب بازی کنید و یک نمایش تماشایی داشته باشید. من معتقدم که فوتبال در این سالها به سمت یک ورزش سازمان یافته تغییر کرده است، اما سبک رئال مادرید باید مثل گذشته باقی بماند. من هنوز در مورد آینده تیم صحبت نکرده ام. من بازیکنان رئال مادرید را به خوبی می شناسم و می خواهم شرایط را در نهایت آرامش ارزیابی کنم.

 

احتمال جذب لوزانو؟ خوشبختانه من روابط بسیار خوبی با همه بازیکنانم داشته ام. من لوزانو را به ناپل بردم و ما خیلی خوب کار کردیم، اما من باید ابتدا ترکیب تیم را تجزیه و تحلیل کنم.

 

 

ترک اورتون و بازگشت؟ فلورنتینو پرز را خیلی ندیدم و همه چیز بسیار سریع رخ داد. ما در چند روز آینده شروع به کار کرده و سعی خواهیم کرد مثل همیشه تلاش بکنیم. من از رئیس باشگاه تشکر کردم، زیرا حضور در رئال مادرید برایم بسیار مهم است.

 

من همان کارلو آنچلوتی شش سال پیش نیستم و حالا شش سال بیشتر نسبت به گذشته تجربه مثبت و منفی دارم. من در اورتون بسیار خوشحال و راضی بوده و به عنوان یک شخص و مربی رشد کردم.

 

کار کردن مجدد با کریم بنزما؟ او باید هر فصل 50 گل به ثمر برساند نه 30 گل. وینیسیوس باید بیشتر در گلزنی موفق باشد و ما باید به آنها در این مسیر کمک کنیم. موضوع فقط جذب مهاجم نیست، بلکه ساخت سیستم و ذهنیت تهاجمی در تیم است که به ما کمک می کند. خوشحالم که با بنزما کار می کنم، زیرا روند پیشرفت او را دیده ام. اما رودریگو یا وینیسیوس نیز جوانانی با پتانسیل فراوان هستند.

 

اهداف فصل بعد باشگاه؟ هدف رئال مادرید قهرمانی در لالیگا و در لیگ قهرمانان اروپا است، اما موفقیت فقط کسب عناوین نیست. موفقیت برای یک سرمربی رسیدن به هدفی است که باشگاه دارد.

 

آینده گرت بیل؟ گرت بیل فصل قبل زیاد بازی نکرده و فرصت فراوانی در لیگ برتر نداشته، اما او هنگام حضور در ترکیب گل های زیادی را به ثمر رسانده است. او به رئال مادرید باز می گردد و من بیل را خیلی خوب می شناسم. با داشتن انگیزه، شک ندارم او می تواند یک فصل عالی داشته باشد.

 

بازگشت دوباره به رئال مادرید؟ دوران حضورم در مادرید را خیلی خوب به خاطر می آورم. پنج سال از آن روزها می گذرد و بازگشت به اینجا حس خاصی است. من همان احساس بار اولم را دارم، البته حالا اعتماد به نفس بیشتری کسب کرده ام.

 

 

آینده ادن هازارد؟ او بازیکن برجسته ای است که به خاطر مصدومیت با مشکلاتی روبرو شده است اما من فکر می کنم که هازارد قصد دارد سال خوبی در پیش داشته باشد.

 

جدایی زیدان؟ زین الدین زیدان نیز یک بار رفت و بازگشت و عملکرد درخشانی داشت. همه باید از او تشکر کنند و آنچه زیدان انجام داده باورنکردنی است. من با زیدان صحبت نکرده ام اما من قصد دارم این کار را انجام دهم زیرا او برایم مانند یک دوست است. من نمی خواهم در مورد نامه زیدان صحبت کنم، زیرا من از رابطه شخصی او با رئیس باشگاه بی خبرم. اما وقتی رئال مادرید با من تماس گرفت هیچ شکی در مورد تصمیم گیری نداشتم.

 

احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو؟ من علاقه زیادی به کریستیانو دارم اما دوست ندارم در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر صحبت کنم. او با یوونتوس قرارداد دارد و این کار درست نیست اما من رابطه بسیار خوبی با رونالدو دارم. رونالدو حالا سالی 30 گل میزند، ولی در گذشته معمولا سالی 50 بار موفق به گلزنی می شد، پس رونالدو به روزهای آخر فوتبال خود نزدیک شده است."

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار