مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی این وزارتخانه برگزاری و میزبانی مسابقات قرآنی دانش‌آموزان کشور در بخش پژوهشی را به سمنان ابلاغ و محول کرد.
کد خبر: ۹۶۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 03 June 2021
 
سمنان میزبان بخش پژوهشی مسابقات قرآنی دانش‌آموزان کشور شد

 

به گزارش تابناک سمنان محمد دستورانی روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی کشور در حوزه دانش آموزی، تابستان امسال در سمنان برگزار خواهد شد.

وی گفت: ظرفیت بالای فرهنگی و مذهبی موجود در استان سمنان دین‌مدار و دانش‌پژوه سمنان و تجربه میزبانی بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز کشور با محوریت آموزش و پرورش و همچنین برگزاری موفق چهارمین دوره مسابقات هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان سراسر کشور در بهمن ۹۹ در این استان سبب شد تا افتخار میزبانی و برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در بخش پژوهشی به استان سمنان محول شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با توجه به تداوم شیوع کرونا مانند دوره قبل، به شیوه مجازی و غیرحضوری در دو مرحله مقدماتی و نهایی در قالب دریافت آثار و ارتباط تصویری برخط در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان در بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز، آثار خود را در رشته‌های تفسیر (مفاهیم)، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز به صورت مجازی برای دبیرخانه مسابقات ارسال می‌کنند و آثار برگزیده در سطوح بالاتر نیز مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

دستورانی با بیان اینکه برگزاری مسابقات به صورت مجازی است، خاطر نشان کرد: مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهشی از یکم تا دهم تیرماه با ارسال آثار برگزیده استان‌ها به دبیرخانه کشوری برگزار و در مرحله پایانی، دانش آموزان برگزیده در هفته نخست مردادماه باهم رقابت خواهند کرد.

۱۱۸ هزار و ۴۶۴ دانش‌آموز در استان سمنان تحصیل می کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار