علیرضا آشناگر خبرداد؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان از جذب ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق مکاتبات با وزارتخانه‌ها و مسئولان ارشد کشور در یک سال اخیر خبر داد و با اشاره به لزوم تمرکز مدیران دستگاه‌ها بر جذب اعتبارات شناور گفت: باید یکی از مهمترین مولفه‌ها در سنجش عملکرد مدیران جذب اعتبارات ملی باشد.
کد خبر: ۹۶۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 02 June 2021

اعمال یک هفته ای محدودیت های کرونایی در استان سمنان

 

 

استاندار سمنان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: وضعیت استان سمنان از نظر جذب اعتبارات نسبتا خوب است .

علیرضا اشناگر ادامه داد:  در سال گذشته مجموع کل اعتبارات تملک دارایی استان سمنان ۳۰۰ میلیارد تومان بود اما در همان سال ۸۵۰ میلیارد تومان و بیش از ۲.۵ برابر اعتبارات تملک دارایی استان از طریق مکاتبات با وزارتخانه‌ها و مسئولان ارشد کشور اعتبار برای استان سمنان گرفته شد.

آشناگر خاطرنشان کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند این اعتبارها را در کمترین زمان ممکن جذب کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه عمده دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جذب اعتبارات فعال هستند، گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی استان هم یا به علت آشنایی نداشتن با قوانین و یا ملاحظات مدیریتی رغبتی برای پیگیری جذب اعتبارات ملی ندارند که این رویه باید اصلاح شود.

آشناگر تصریح کرد: برای جذب اعتبارات ملی باید تلاش شود تا سهم استان سمنان را از اعتبارات شناور بگیریم.

وی با اذعان به اینکه پیگیری‌ها در جذب اعتبارات بسیار موثر است اضافه کرد: باید مطالبات هم‌استانی‌ها در بحث جذب اعتبارات ملی را با اصرار و تلاش جدی پیگیری کنیم.

استاندار سمنان بر ضرورت تلاش بیشتر از سوی مدیران برای جذب اعتبارات ریالی تاکید کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود که همه مدیران با جذب اعتبارات شناور، به افزایش پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی کمک کنند.

آشناگر افزود: در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان سمنان باید بازنگری شود و باید یکی از مولفه‌ها مهم در عملکرد مدیران جذب اعتبارات ملی باشد.

استاندار سمناناز مدیران استان خواست: برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی استان سمنان که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارند تا پایان دولت تدبیر و امید تلاش شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت اسناد خزانه برای تکمیل طرح های استان استفاده شود تصریح کرد: آموزش نیروی انسانی در ادارات دولتی استان سمنان باجدیت پیگیری شود و برای اجرای طرح‌های آموزشی از اساتید مجرب بهره ببریم.

وی اضافه کرد: فروش اموال مازاد با جدیت از سوی دستگاه‌های اجرایی استان پیگیری شود و مدیران در ارتباط با فروش این اموال چسبندگی نداشته باشند .

این مقام ارشد اجرایی گفت: اعتبار حاصل از فروش این اموال برای پرداخت پاداش پایان کار بازنشستگان خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار