رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان گفت: ۵۴۴ نفر طی سال گذشته در مراکز ثابت و سیار، آموزش‌های مهارتی فراگرفتند.
کد خبر: ۹۶۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 02 June 2021

۵۴۴ نفر در فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان آموزش‌های مهارتی فراگرفتند

 

به گزارش تابناک سمنان سمیرا خلیل نژادی  ابراز داشت: ۳۶۱ نفر در مراکز ثابت، ۵۴ نفر به صورت جوار دانشگاهی، ۵۱ نفر در مراکز سیار شهری، ۴۲ نفر در بخش روستایی و ۳۶ نفر در مراکز تحت پوشش‌ بهزیستی، از خدمات مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان بهره‌مند شدند. 

وی افزود: سال گذشته ۲۴۴ نفر از مهارت آموزان معادل ۳۶ هزار و ۷۸۰ نفرساعت آموزش مجازی فراگرفتند. 

خلیل نژادی بیان کرد: بیشترین ورودی سال ۹۹ در دوره‌های آموزش مجازی فناوری اطلاعات و شامل کاربر ICDL، برنامه نویسی و فتوشاپ بود. 

وی اضافه کرد: ۶۸ نفر سال گذشته به کاریابی‌های شهرستان معرفی‌ شدند که از این تعداد، طبق رهگیری اشتغال تعداد ۴۲ نفر اشتغال یافتند. 

خلیل نژادی اظهار داشت: مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان سال ۱۴۰۰ همچنان با شعار آموزش تعطیل نیست و در شرایط زرد کرونایی برگزاری دوره‌های آموزش حضوری با حداقل کارآموز را در برنامه کاری خود دارد و در شرایط نارنجی و قرمز اقدام به برگزاری دوره‌ها به‌صورت مجازی می‌کند. 

وی، تولید محتواهای آموزشی را از دیگر برنامه‌های امسال عنوان کرد و گفت: محتواهای آموزشی پس از تهیه، جهت استفاده عموم در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان گفت: امسال دوره‌های آموزشی با استاندارد کامل و در قالب تولید محتوای آموزشی تهیه و در قالب کتاب‌های مجازی آماده‌سازی و در فضای مجازی پخش خواهد شد.

مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان دارای هشت کارگاه آموزشی صنایع چوب، صنایع دستی، صنایع غذایی، رایانه، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، صنایع بافت، طراحی و دوخت است که در ۶۴ حرفه فعال، آماده ارائه خدمت به همشهریان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار