رئیس سازمان صمت استان سمنان:
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۳۳ واحد صنعتی استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که شامل  ۴ واحد صنعتی به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۱۲۹ واحد به ارزش حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش بود.
کد خبر: ۹۶۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 01 June 2021

واحدهای صنعتی استان سمنان ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

 

 

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان گفت: با موافقت اعضای کارگروه و از محل اعتبارات بانکها ، ۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان در حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند.

وی  با اشاره به برخی ابلاغیه های ارسال شده از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اظهار داشت: با توجه به قطعی برق در روزهای اخیر و به منظور تامین سوخت دیزل ژنراتورهای واحدهای که قطعی برق دارند، مقرر شد فرآیندی در سامانه تجارت آسان در استانها راه اندازی و به صورت سیستمی سوخت مورد نیاز شرکت ها، پس از تائید شرکت های توزیع برق و پخش فرآورده های نفتی، تامین شود.

علی تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید استان تا این جلسه مشکلات بیش از ۱۲۵۵ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت مانع زدایی از واحدهای تولیدی ، ۲۶۸۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسید.

 تشنه دل ادامه داد: در دیگر دستور کار این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی صنعتی شهرستانهای سمنان ، دامغان ، سرخه و گرمسار در زمینه امور بانکی و زیربنایی مورد بررسی و در جهت رفع موانع تصمیماتی اتخاذ شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار