استودیوی سازنده‌ی بازی Call of Duty Mobile امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که به زودی حالت جدیدی را به این عنوان اضافه خواهد کرد. همچنین جزئیات اندکی هم در مورد این بخش منتشر شد که می‌تواند برای طرفداران جالب توجه باشد.
کد خبر: ۹۶۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 01 June 2021

 

به گزارش تابناک سمنان سال‌ها عادت داشتیم که فرنچایز Call of Duty را بر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی مشاهده کنیم. حال نسخه‌ی جذابی از این سری بر روی گوشی‌های هوشمند نیز عرضه شده و اتفاقا محبوبیت فراوانی هم کسب کرده است. پشتیبانی استودیوی سازنده هم از این بازی عالی بوده است و هر چند وقت یک بار شاهد انتشار به‌روزرسانی‌ها و رویدادهای هیجان‌انگیزی برای آن هستیم. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به این فرنچایز هستید، Call of Duty Mobile را به هیچ عنوان از دست ندهید.

امروز آگاه شدیم که تیم سازنده‌ی بازی Call of Duty Mobile قصد دارد تا بخش جدیدی را به آن بیاورد. این اتفاق طی روزهای آینده رخ خواهد داد و سازندگان برای مشاهده‌ی واکنش‌های طرفداران، مشتاق هستند. این بخش Clan Wars نام دارد. همان‌طور که از نام این بخش پیداست، ابتدا در آن باید یک گروه را تشکیل داده و سپس با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان هم‌تیمی شوید. بعد از آن، قادر خواهید بود تا در نقشه‌های گوناگون، با رقبای خود مبارزات جانانه‌ای داشته باشید. البته تعداد افراد حاضر در Clanها چندان زیاد نخواهد بود. به گفته‌ی سازندگان، کار تیمی در این بخش اهمیت فراوانی دارد و در صورتی که نتوانید آن را به خوبی پیاده کنید، مسلما گروهتان با شکست مواجه خواهد شد.

بدون شک این برای تیم سازنده پایان کار نیست و آن‌ها رویدادهای جدیدی را برای این اثر در نظر گرفته‌اند. این رویدادها قرار است پاداش‌ها و آیتم‌های بی‌شماری را در اختیار هواداران قرار دهد که البته از تاریخ دقیق عرضه‌ی آن‌ها هنوز رونمایی نشده است. با توجه به این که این بازی با عناوین هم‌سبک خود در رقابت است، می‌توان نتیجه گرفت که پشتیبانی از آن تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت.

در بازی Call Of Duty Mobile به سبک بتل رویال، شما باید هدایت کاراکتر خود را به عهده گرفته و بر روی نقشه‌های پهناور قرار بگیرید. سپس باید از تجهیزات مختلف به منظور از بین بردن سایر شخصیت‌ها و زنده ماندن بهره ببرید. در نهایت باید آخرین نفری باشید که روی نقشه باقی می‌ماند. البته این به بخش اصلی بازی مربوط می‌شود و بازی‌بازان می‌توانند از دیگر حالت‌ها نیز لذت ببرند. Call Of Duty Mobile در حال حاضر بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل تجربه است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار