مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: یک هزار و ۳۷۷ فقره ترافیک معاملات ۴۰ غرفه روستابازار استان به منظور عرضه محصولات کشاورزی، صنایع روستایی و دستی ثبت شد.
کد خبر: ۹۶۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 31 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان سید یاسر حسن پور روز دوشنبه به رسانه ها گفت: طرح روستابازار زمینه‌ای برای کوتاه کردن فاصله‌ بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است که تولیدات روستایی به صورت نمایشگاه و فروشگاه‌های ثابت از طریق پست با تعهد قبول مرسولات روستاییان و ارسال به نشانی خریدار در سراسر کشور در کمترین زمان، زمینه پرداخت الکترونیکی آن را نیز فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کمتر از یک سال از راه اندازی روستا بازار در سطح کشور می گذرد، گفت: تاکنون ۴۰ غرفه در این سامانه توسط روستاییان استان سمنان ایجاد شده است، که در مدت کمتر از یک سال ترافیک آن بیش از ۱۳۷۷ و درآمد بالغ بر ۱۶۰ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: یکی از وظایف اصلی ایجاد روستابازار کوتاه کردن فاصله بین تولید و مصرف است که راه اندازی روستابازارها این امکان را به وجود می آورد تا تولیدکنندگان محصولات و فراورده های تولیدی خود را بدون دخالت دلالان و واسطه گران در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطر نشان کرد : سامانه روستا بازار به نشانی اینترنتی rustabazar.post.ir دسترسی آسان تولیدکنندگان صنایع دستی و محصولات کشاورزی و دامی به بازارهای داخلی برای فروش بدون واسطه را ایجاد کرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار