طی دوفاز؛
تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: گازرسانی به روستاهای دهستان چاشم و منطقه خطیرکوه شهرستان مهدیشهر طی دو فاز و تا پایان دولت تدبیر و امید اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 30 May 2021

تداوم گازرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان - شانا

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه پیگیری مصوبات سفر به روستاهای دهستان چاشم و منطقه خطیر کوه شهرستان مهدیشهر و بازدید از پروژه های عمرانی منطقه، گفت: بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای دهستان چاشم تخصیص یافته است.
وی اظهار کرد: با تخصیص اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی، انشالله گازرسانی به روستاهای دهستان چاشم در دو فاز و در مرحله اول تا روستای چاشم و در مرحله دوم تا منطقه خطیرکوه طی چند ماه آینده اجرایی در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری خواهد رسید.

منوچهر فخری افزود: در بازدیدی که در تاریخ شانزدهم بهمن ماه سال گذشته از دهستان چاشم و منطقه خطیرکوه شهرستان مهدیشهر انجام شد، بحث گازرسانی به روستاهای منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا اداره گاز استان اقدامات لازم را با همراهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دستور کار قرار داد.
فخری همچنین تاکید کرد: سایر موارد از جمله عملیات زیرسازی آسفالت معابر شهرک ورودی روستای چاشم، احداث پایگاه چند منظوره، سالن ورزشی روستای لرد، تعریض پل ورودی روستای رودبار، تکمیل دیوار ساحلی و همچنین سنگ فرش معابر روستای پاقلعه و تکمیل سالن ورزشی روستای کمرود، در نشست امروز پیگیری شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاییان عزیز روستاهای دهستان چاشم منطقه خطیرکوه شهرستان مهدیشهر از دغدغه های مسئولان بوده و پیگیری تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

مهدی صمیمیان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان با بیان اینکه دهستان چاشم و منطقه خطیرکوه دارای ۱۳ آبادی و روستاست گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷۰۰ نفر جمعیت در این منطقه سکونت دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ روستای دهستان چاشم شهرستان مهدیشهر دارای دهیاری هستند ادامه داد: با پیگیری های انجام شده توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، تا پایان خرداد ماه یک روستای دیگر از دهستان چاشم دارای دهیاری خواهد شد و جمع تعداد دهیاری های این دهستان به شش دهیاری افزایش می یابد.

صمیمیان خاطرنشان کرد: روستای آرتد ششمین روستای دهستان چاشم از توابع بخش شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر است که صاحب دهیاری خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار