ابلاغ دستورالعمل کرونایی برای انتخابات؛
تابناک سمنان: علیرضا اشناگر استاندار سمنان گفت: تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا براساس وضعیت رنگ‌بندی شیوع کرونا ویروس انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 29 May 2021
 
 
استاندار سمنان افزود: دستورالعملی در ارتباط با مدیریت مقابله با شیوع کرونا در ایام تبلیغات انتخاباتی به استان‌های کشور ابلاغ شد و ماهم براساس این دستورالعمل کارها را در ستاد انتخابات استان سمنان پیش خواهیم برد و عمل خواهیم کرد.
علیرضا آشناگر خاطر نشان کرد: تبلیغات انتخاباتی متناسب با رنگ بندی ها انجام خواهد شد اما به صورت کلی در فضاهای بسته هیچ گونه اجتماعی نخواهیم داشت.
آشناگر تصریح کرد: براساس ابلاغ دستورالعمل، در فضاهای باز هم تبلیغات انتخاباتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شده خواهد بود.
وی تصریح کرد: جلسات ستاد انتخاباتی هم متناسب با وضعیت رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد خواهد بود یعنی در شهرستان هایی که وضعیت رنگ بندی قرمز دارند، حداکثر با ۱۵ نفر جلسه ستاد انتخاباتی تشکیل شود و در وضعیت رنگ بندی نارنجی، ۲۰ نفر و در وضعیت رنگ‌بندی زرد ۳۰ نفر جلسات برگزار شود.
استاندار سمنان گفت: برگزاری جلسات ستاد انتخاباتی براساس رنگ بندی ها انجام خواهد شود و اجازه تجمع غیر از تعداد تعریف شده براساس دستورالعمل ابلاغی را نخواهیم داد.
آشناگر گفت: البته در فضای باز، تبلیغات انتخاباتی تابع دستوراتی است که ابلاغ خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار