دبیر شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان:
دبیر شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان با اشاره به اجماع کاملی که در این شورا وجود دارد، گفت: هیچ اختلافی را در مسیر انتخابات نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۶۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 26 May 2021

اجماع اصولگرایان در استان سمنان/ مسیر جدایی وجود ندارد

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام‌حسینعلی قدرتی صبح چهارشنبه در نشست مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت استان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، با بیان اینکه امروز حفظ خط امام و رهبری، نظام و انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و شهدا از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که باید به آن توجه شود، تاکید کرد: نیروهای انقلابی با هدایت علما و روحانیان در تمام دوران و فتنه‌ها در صف مقدم صیانت از انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند و نعمت دفاع از امام و رهبری و ارزش‌ها را خداوند متعال به آنها اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه دفاع از ولایت نعمت بزرگی است و افتخار و سربازی ولایت را باید قدر دانست، افزود: نیروهای انقلابی در شهر و استان سمنان امروز به‌عنوان افسران انقلاب عمل می‌کنند و همگی در یک اردوگاه مشترک تلاش دارند و اتفاقات خوبی را نیز تا امروز رقم زده‌اند که امیدواریم این تلاش‌ها ادامه یابد.

دبیر شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان افزود: علما و روحانیان همواره پشتیبان مردم بوده‌اند و تا آخرین لحظه در این سنگر فعالیت می‌کنند؛ در شرایط کنونی نیز که انتخابات مهمی را پیش رو داریم، روحانیان همواره در کنار نیروهای انقلابی برای تحقق مشارکت حداکثری، ایجاد شور انتخاباتی و رسیدن مردم به گزینه اصلح تلاش خواهند کرد.

قدرتی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان با یک هدف مشترک حرکت می‌کنند و بنا به هماهنگی‌های صورت‌گرفته، هیچ اختلافی میان آنها وجود ندارد، ابراز کرد: ما به‌طور جد، با هر اختلافی مخالف هستیم و نیروهای انقلابی استان سمنان با جلسات مکرر، وحدت را به‌صورت یکپارچه پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تفاوت سلایق در کشور امری طبیعی و نشانه مردم‌سالاری دینی است؛ اما در استان سمنان همه همدل و همراه با یکدیگر هستیم و کار انتخابات نیز با همدلی پیش می‌رود، افزود: با اجماع کاملی که در این حوزه وجود دارد، هیچ اختلافی را در مسیر انتخابات نخواهیم داشت و هیچ صدایی، حرکتی، قلمی، زبانی و تریبونی را جز وحدت قبول نداریم و همه نجواهای غیر وحدت باید کنار گذاشته شود.

دبیر شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان اضافه کرد: امروز همه نیروهای انقلابی یک‌صدا و در یک اردوگاه و یک مسیر، شرایط انتخابات را بررسی و راه را طی کرده و همه در مسیر امام و رهبری و در راستای وحدت، حرکت می‌کنند و هیچ اختلافی در استان میان آنها وجود ندارد لذا نیروهای انقلاب اجازه نخواهند داد که کسی در میان آنها رخنه کند و امروز نیز مانور وحدت به‌خوبی در استان سمنان برگزار و با رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر تجدید میثاق شد.

قدرتی با بیان اینکه با قاطعیت اعلام می‌کنیم که اجازه هیچ اختلافی را بین نیروهای انقلابی در استان سمنان نخواهیم داد، بیان کرد: سمنان همواره یک‌کلام بوده و بار دیگر نیز ثابت خواهیم کرد که در انتخابات آتی با یک رویه و همدل پیش خواهد رفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار