شاید اگر به شما بگویند یک متخلف به وسیله تبر گوش مامور قانون را برید، فکر کنید که این فیلم‌نامه یک فیلم با ژانر اکشن و جنایی بوده و در دنیای واقعی حقیقت ندارد اما این خبر واقعیت دارد.
کد خبر: ۹۶۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲ 25 May 2021
 
"حمله به قانون" در میامی؛ گوش قرق‌بان در شرق استان سمنان بریده شد

 

به گزارش تابناک سمنان "ولی نادری" قرق‌بان وظیفه‌شناس یگان حفاظت منابع طبیعی استان سمنان در شهرستان میامی بامداد امروز در هنگام انجام‌ وظیفه از سوی فرد متخلف به ضرب تبر بی‌هوش شده و پس از آن ضارب، این مامور یگان حفاظت را از ناحیه پا مجروح کرده و لاله گوش وی را نیز برید.

شنیدن خبرهایی از این دست شاید هم در برخی نقاط کشور موضوعی عجیب نباشد اما در سمنان که یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود موضوعی نادر و عجیب بوده و تعجب همگان را برانگیزد.

این خبر در کنار خبرهای حمله چند روز قبل فرد متخلف به مامور راهنمایی و رانندگی در تهران مجروح کردن وی به ضرب چاقو و قتل بابک خرمدین سینماگر مشهور کشور به دست پدر و مادرش از مواردی است که در روزها و هفته‌های اخیر شاید احساسات بسیاری از مردم را جریحه‌دار کرده و بسیاری را به این فکر فرو برده که مشکل کار کجاست که امروز شاهد این‌گونه جنایات و جرم‌هایی هستیم؟

ضارب قرق‌بان یک دامدار متخلف بوده است 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با تأیید خبر بریده شدن گوش قرق‌بان و جراحت وی از ناحیه پا در حسین‌آباد کالپوش شهرستان میامی گفت: حمله به قرق‌بان جنگل پریای کالپوش توسط دامدار متخلف و به وسیله تبر صورت گرفته است.

جعفر مرادی حقیقی اضافه کرد: در این حادثه قرق‌بان منابع طبیعی استان سمنان، هنگام انجام‌ وظیفه در درگیری با دامدار متخلف در مجروح شد.

وی در تشریح این حادثه اظهار داشت: ساعت چهار بامداد امروز، در حالی‌که قرق‌بان جنگل پریای کالپوش به همراه مسئول اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بخش رضوان در حال گشت‌زنی در محدوده این جنگل بودند که مورد حمله یک دامدار قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به اخطار قرق‌بان مضروب به یکی از اهالی روستای حسین‌آباد کالپوش که به همراه دام خود در محدوده قرق حضور داشت افزود: این مامور یگان حفاظت منابع طبیعی بر اساس وظیفه‌ای که بر عهده داشت؛ به فرد متخلف اخطار داد که دام را از محدوده خارج کند و دامدار متخلف نیز به قرق‌بان حمله‌ور و با ضربات تبر به پا و سر وی سبب شکستگی استخوان پای او شده و در اقدامی عجیب هنگامی‌که قرق‌بان بی‌حال شده، گوش وی را هم با چاقو بریده است.

مرادی حقیقی با اشاره به انتقال قرق‌بان مجروح به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود بلافاصله پس از رسیدن تیم‌های کمکی به محل وقوع جرم عنوان کرد: قرق‌بان مجروح پس از انجام درمان‌های لازم ابتدایی در شاهرود، برای ادامه مداوا به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال یافت.

وی با اشاره به حال عمومی قرق‌بان مجروح تصریح کرد: حال عمومی قرق‌بان مجروح مناسب است اما با توجه به قطع شدن عصب پای راست وی، احتمال قطع عضو یا از کار افتادن پای راست وی وجود دارد البته امید بسیار زیادی به درمان وی نیز هست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به دستگیری دامدار متخلف و مجرم تصریح کرد: پرونده این جرم پس از تکمیل توسط نیروی انتظامی و دادستانی میامی به مراجع ذی‌ربط ارسال خواهد شد.

ولی نادری قرق‌بان جنگل پریای کالپوش بامداد امروز هنگام انجام‌وظیفه مورد حمله دامدار متخلف قرار گرفته و از ناحیه سر، پا و گوش مجروح شد. ضارب با حمله به این قرق‌بان، وی را با تبر از ناحیه سر و پا مصدوم کرده و گوش چپ او را با چاقو برید.

به‌ هر روی ضعف قوانین در حمایت از مجریان قانون شاید یکی از علت‌هایی باشد که سبب شده تا ضارب متخلف جرات مضروب کردن این قرق‌بان وظیفه‌شناس را به خود بدهد اما سوال اینجاست که تا کی باید از این دست اخبار را بشنویم و دست روی دست بگذاریم؟

شاید اگر برخوردی قاطع و سریع با مسببان این جرائم خشن انجام شود در آینده کمتر شاهد این دست جنایات که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند، باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار