به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان؛
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری دو وبینار آموزش کارآفرینی در حوزه صنایع دستی و گردشگری ویژه کارآفرینان و علاقه مندان در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 24 May 2021
 
دو وبینار آموزش کارآفرینی در حوزه صنایع دستی و گردشگری در سمنان برگزار شد

 

به گزارش تابناک سمنان علی منصفی راد اظهار کرد: از سلسه رویدادهای مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان، دو رویداد "صندلی تجربه" و "تازه شو" در حوزه صنایع دستی و گردشگری ویژه علاقه مندان و کارآفرینان در این حوزه در استان سمنان برگزار شد.

وی ادامه داد: در رویداد "تازه شو" با موضوع آشنایی با مفاهیم کارآفرینی در حوزه صنایع دستی و گردشگری با حضور دکتر حسن رهایی، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان و سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان که به صورت مجازی و به همت مرکز نوآوری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، بیش از 100 نفر از علاقه مندان کارآفرینی در حوزه صنایع دستی و گردشگری شرکت کردند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: همچنین در همین راستا، رویداد "صندلی تجربه" در حوزه سرامیک و چاپ روی پارچه با حضور دو نفر از کارآفرینان برتر استان در حوزه سرامیک و چاپ روی پارچه برگزار شد که در این رویداد نیز که به صورت مجازی برگزار شد، بیش از 100 نفر از علاقه مندان کارآفرینی در حوزه صنایع دستی و گردشگری شرکت کردند.

منصفی راد اضافه کرد: این دو رویداد، در راستای اجرای فاز دوم (نوآوری) طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان و با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و معاونت جوانان  اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار