استاندار سمنان خبر داد:
استاندار سمنان با اشاره به نزدیکی تبلیغات انتخاباتی و تجمع احتمالی هواداران کاندیداها از ابلاغ پیوست کرونایی تبلیغات انتخاباتی طی روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ 23 May 2021

ابلاغ پیوست کرونایی تبلیغات انتخاباتی طی روزهای آتی/ ادامه روند نزولی مرگ های کرونایی در سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر در حاشیه نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پیوست کرونایی تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به زودی ابلاغ می‌شود و همه نامزدها و هواداران آنها موظف به رعایت آن هستند.

رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس، وضعیت رنگ‌بندی و روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همچنان در شهرستان های میامی ، سرخه و آرادان زرد و در مابقی شهرستان های استان نارنجی است و براساس همین رنگ‌بندی‌ها، اعمال محدودیت‌ها انجام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: وضعیت سرایت و فوتی ناشی از بیماری کرونا براساس گزارش هایی که در جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا مطرح شد در سطح کشور نزولی است و در استان سمنان هم روند نزولی شیوع کرونا ویروس هم از نظر تعداد سرایت و تعداد مرگ و میر خوب گزارش شده است.
استاندار سمنان با بیان اینکه امیدواریم روند نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان ادامه یابد، تصریح کرد: وضعیت خوب نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان شکننده و بستگی به رفتار آحاد جامعه در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد.
آشناگر اضافه کرد: استان سمنان از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزو استان‌های برتر است اما حتما باید رعایت دستورالعمل ها ادامه یابد تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.
استاندار سمنان گفت: در جلسه ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس، ارزیابی آخرین وضعیت این بیماری با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی بحث و تبادل نظر شد و تصویب یک دستورالعمل در ارتباط با تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی انجام شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار